امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 209341 |
تاریخ انتشار : 13 آذر 1396 - 5:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سهراب مرادی ملی پوش دسته ۹۴ کیلوگرم ایران، با مهار وزنه ۲۳۳ کیلوگرم، یک کیلوگرم رکورد دوضرب و با ثبت وزنه ۴۱۷ کیلوگرم ۴ کیلوگرم رکورد جهان را ارتقاء داد. به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ هفتمین روز رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سهراب مرادی ملی پوش دسته ۹۴ کیلوگرم ایران، با مهار وزنه ۲۳۳ کیلوگرم، یک کیلوگرم رکورد دوضرب و با ثبت وزنه ۴۱۷ کیلوگرم ۴ کیلوگرم رکورد جهان را ارتقاء داد.

به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ هفتمین روز رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان در آناهیم آمریکا با رقابت گروه A دسته ۹۴ کیلوگرم پیگیری شد. در این وزن سهراب مرادی قهرمان جهان و المپیک دست به کار بزرگی زد و ضمن کسب سه نشان ارزشمند طلای جهان، رکورد دوضرب و مجموع جهان را ارتقاء داد.

سهراب مرادی که با ثبت وزنه ۱۸۴ کیلوگرم در حرکت یکضرب طلا گرفته بود، در حرکت دوضرب نیز ابتدا وزنه ۲۲۰ کیلویی را بالای سر برد و سپس برای دومین مرتبه وزنه ۲۳۳ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرد تا یک کیلوگرم رکورد سیمون کولچی از لهستان را که در مسابقات جهانی ۲۰۰۰صوفیا ثبت شده بود را ارتقاء دهد و در مجموع هم با ۴۱۷ کیلوگرم رکورد شخصی خودش را به میزان ۴ کیلوگرم افزایش دهد.

سید ایوب موسوی دیگر ملی پوش دسته ۹۴ کیلویی کشورمان نیز که در حرکت یکضرب وزنه ۱۷۱ را مهار کرد و در جایگاه پنجم قرارگرفت، در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۲۰۸ کیلویی را بالای سر برد و در دومین حرکت  هم وزنه ۲۱۴ کیلوگرمی را مهار کرد تا با مجموع ۳۸۵ کیلوگرم به دو مدال نقره حرکت دوضرب و مجموع دست یابد.

فرخودبیک سوبیروف از ازبکستان که درحرکت یکضرب با ثبت وزنه ۱۸۳ کیلوگرم به مدال نقره دست یافته بود در حرکت دوضرب سه بار پیاپی وزنه های درخواستی خود را مهار نکرد تا از گردونه مسابقه حذف شود.

عملکرد نفرات برتر دسته ۹۴ کیلوگرم به شرح زیر است:
حرکت یکضرب:
۱- سهراب مرادی (ایران): ۱۸۴ کیلوگرم (مدال طلا)
۲- فرخودبیک سوبیروف (ازبکستان): ۱۸۳ کیلوگرم (مدال نقره)
۳- آئوریماس دیژبالیس(لیتوانی): ۱۷۶ کیلوگرم (مدال برنز)

حرکت دوضرب:
۱- سهراب مرادی (ایران): ۲۲۳ کیلوگرم (مدال طلا)

۲- فارس الباخ (قطر): ۲۲۰ کیلوگرم (مدال نقره)
۳- سید ایوب موسوی (ایران): ۲۱۴ کیلوگرم (مدال برنز)

مجموع:
۱- سهراب مرادی (ایران): ۴۱۷کیلوگرم (مدال طلا)
۲- آئوریماس دیژبالیس(لیتوانی): ۳۸۸ کیلوگرم (مدال نقره)
۳- سید ایوب موسوی (ایران): ۳۸۵ کیلوگرم (مدال برنز)

کیانوش رستمی اوت شد/ میری در جایگاه هفتم ایستاد

در پایان رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۷ جهان آمریکا، کیانوش رستمی در حرکت دوضرب ناکام ماند و میری با مجموع ۳۴۸ کیلوگرم هفتم شد.

پس اینکه کیانوش رستمی در حرکت یکضرب توانست وزنه ۱۷۴ کیلویی را مهار کرد و مدال نقره گرفت در حرکت دوضرب دو مرتبه وزنه ۲۱۲ کیلوگرم و یک بار نیز وزنه ۲۱۵ کیلویی را نتوانست مهار کند تا کار خود را در رقابتهای جهانی آناهیم با یک مدال نقره حرکت یکضرب به پایان برساند.

علی میری نیز با ثبت وزنه ۱۵۵ کیلویی در جایگاه هفتم قرار گرفته بود، در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۱۹۳ کیلویی را بالای سر برد ولی در مرتبه دوم و سوم وزنه ۲۰۱ کیلوگرم را نتوانست به درستی مهار کند و در حرکت دوضرب ششم شد و با مجموع ۳۴۸ کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گیرد.

عملکرد نفرات برتر دسته ۸۵ کیلوگرم:
۱- پرز مندز (شیلی): حرکت یکضرب ۱۷۵ کیلوگرم (مدال طلا)، حرکت دوضرب ۲۰۳ کیلوگرم (مدال طلا) و مجموع ۳۷۸ کیلوگرم (مدال طلا)
۲- مسیج (لهستان): حرکت یکضرب ۱۶۲ کیلوگرم (چهارم)، حرکت دوضرب ۱۹۷ کیلوگرم (مدال نقره) و مجموع ۳۷۸ کیلوگرم (مدال نقره)
۳- پیزالتو (ایتالیا): حرکت یکضرب ۱۶۲ کیلوگرم (مدال برنز)، حرکت دوضرب ۱۹۷ کیلوگرم (چهارم) و مجموع ۳۷۸ کیلوگرم (مدال برنز)

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید