امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 210635 |
تاریخ انتشار : 19 آذر 1396 - 5:34 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر تیم ملی سنگال در دومین حضور خود در جام جهانی به دنبال تکرار موفقیت اولین حضور خود در این رقابت‌ها است. به گزارش صلح خبر، وقتی نام سنگال به گوش می‌رسد همه به یاد حضور قدرتمند این تیم در جام جهانی ۲۰۰۲ و شکست فرانسه در بازی افتتاحیه می‌افتند. […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

تیم ملی سنگال در دومین حضور خود در جام جهانی به دنبال تکرار موفقیت اولین حضور خود در این رقابت‌ها است.

به گزارش صلح خبر، وقتی نام سنگال به گوش می‌رسد همه به یاد حضور قدرتمند این تیم در جام جهانی ۲۰۰۲ و شکست فرانسه در بازی افتتاحیه می‌افتند. سنگال در جام ملت‌های آفریقا افتخار چندانی ندارد و تنها یک نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۲ داشته است.

برونو متسو سرمربی فقید فرانسوی هدایت این تیم را در جام جهانی ۲۰۰۲ بر عهده داشت. سنگال در بازی افتتاحیه توانست فرانسه را با یک گل شکست دهد. این تنها حضور سنگال در جام جهانی بود که با صعود این تیم به دور دوم همراه شد. این تیم در دور دوم نیز موفق شد سوئد را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد ولی در یک چهارم نهایی با یک گل مغلوب ترکیه شد تا سالی رویایی در جام جهانی داشته باشد.

* ستاره

سادیو مانه مهاجم فرصت طلب سنگال

 سادیو مانه 

مانه ستاره تیم ملی سنگال در خط حمله محسوب می‌شود. وارث هنری کامارا در خط حمله سنگال اکنون آماده‌تر از قبل در خدمت تیم خود است. او بیش از ۵۰ بازی برای تیمش انجام داده است و ۱۴ گل ملی هم در کارنامه خود دارد. مانه در لیورپول هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و عملکرد او مورد تمجید رسانه‌ها قرار گرفته است. همه در جام جهانی منتظر بازی‌های موثر این بازیکن فرصت طلب در نوک خط حمله سنگال هستند.

* سرمربی

آلیو سیسه

کاپیتان قدیم و سرمربی فعلی سنگال

آلسو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال عهده دار مسئولیت این تیم از سال ۲۰۱۵ بوده و توانست با این تیم جواز حضور در جلم جهانی را به دست بیاورد. او کاپیتان تیم ملی سنگال در جام جهانی ۲۰۰۲ بود و یکی از بازیکنان بزرگ و محوری سنگال در دوره‌های قبل محسوب می‌شود که اکنون به عنوان سرمربی روی نمکت مربیگری سنگال می‌نشیند. مربی سنگال در دوران بازی در پست مدافع بازی می‌کرد و قبل از انتخاب به عنوان سرمربی سنگال، هدایت تیم جوانان سنگال را بر عهده داشت.

* تیم ملی سنگال در یک نگاه 

افتخارات: یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۰۲

بهترین گلزن: هنری کامارا  (۲۹ گل زده)

بیشترین بازی: هنری کامارا  (۹۹ بازی)

نحوه صعود: تیم اول گروه

عملکرد دوره قبل: –

هم‌گروه‌ها: لهستان، کلمبیا، ژاپن

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید