امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 208233 |
تاریخ انتشار : 07 آذر 1396 - 10:20 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر سرانجام قاليباف به دانشگاه آزاد آمد به گزارش صلح خبر؛ آرمان در صفحه اول روزنامه امروز سه شنبه، 7 آذر خود نوشت: سرانجام قاليباف به دانشگاه آزاد آمد     آرمان: قالیباف به دانشگاه آزاد رفت؛ البته ‌این حضور دیگر عجیب نیست چون او زمانی به دانشگاه آزاد دعوت شده است […]

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر

سرانجام قاليباف به دانشگاه آزاد آمد

به گزارش صلح خبر؛ آرمان در صفحه اول روزنامه امروز سه شنبه، 7 آذر خود نوشت: سرانجام قاليباف به دانشگاه آزاد آمد

 

سرانجام قاليباف به دانشگاه آزاد آمد

 

آرمان: قالیباف به دانشگاه آزاد رفت؛ البته ‌این حضور دیگر عجیب نیست چون او زمانی به دانشگاه آزاد دعوت شده است که کمتر نشانی از آیت‌ا… هاشمی در این دانشگاه وجود دارد و به‌خاطر سیاست‌های علی اکبر ولایتی سعی شده نشانی از اطرافیان آیت‌ا… در این دانشگاه نماند. حالا به راحتی می‌توان کارت دعوت برای قالیبافی فرستاد که در سال 84 رقیب آیت‌ا… هاشمی بود و چندان تمایلی به حرکت در مسیر اعتدالی او نداشت. قالیباف چندان تمایلی به حضور فرزند آیت‌ا… هاشمی یعنی محسن هاشمی در مترو نداشت و برخی اوقات این موضوع را عیان می‌کرد مانند روزی قالیباف به انتقاد از محسن هاشمی پرداخت و فرزند آیت ا… در پاسخ به او نوشت:« دولت‌های دفاع مقدس، سازندگی و اصلاحات در پیشبرد پروژه مترو تهران نقش برجسته‌ای داشتند و پس از آن شهرداران تهران طی ۱۵ سال اخیر از جمله آقایان ملک‌مدنی، احمدی‌نژاد و جنابعالی در تکمیل و بهره‌برداری از مترو زحماتی را متقبل شده‌اید و به دلیل آنکه شما بیشترین زمان تصدی تاریخ شهرداری تهران را با ۱۲ سال به‌عهده داشتید، طبعا پیشرفت بیشتری در دوره جنابعالی در پروژه مترو تهران حاصل شده است که قابل تقدیر می‌باشد اما این پیشرفت نباید به گونه‌ای تلقی شود که زحمات سایر شهرداران و دولت‌ها نادیده گرفته شود.» حالا همین قالیباف قرار است در دانشگاه که میراث آیت‌ا… هاشمی است فعالیت کند. سردار از بهشت به دانشگاه آزاد می‌رود اما برخی موضوعات از اذهان جامعه به‌ویژه دانشجویان پاک نشده است. موضوعاتی که رئیس جمهور هم به قالیباف یادآور شد مانند اردیبهشت 96 که روحانی خطاب به قالیباف گفت: «آقای قالیباف شما که طرحت همیشه لوله کردن بود و هر وقت به دبیرخانه می‌آمدید می‌گفتید بگذارید من ظرف دو ساعت دانشجویان را لوله می‌کنم. ما اگر جلوی شما نایستاده بودیم که الان همه دانشگاه‌های ما پر از لوله بود.» یا قبل‌تر از آن یعنی در سال 93 بود که روحانی به او گفت: «آقای قالیباف دلم نمی‌خواست بگويم. بحث این بود شما می‌گفتید دانشجویان بیایند ما برنامه گازانبری داریم. ما می‌گفتیم راه‌ این است که مجوز بدهیم و دستگیر کنیم؟ من راجع چند کلانتری به شما گزارش دادم. شما چی گفتید؟ گفتید…» بنابراین قالیباف دارای چهره محبوبی میان دانشجویان نیست که شاید دلیل صدور حکم فرهاد رهبر برای او در جایگاهی که چندان با دانشجویان سر و کار ندارد هم همین اطلاع از واکنش‌ها به قالیباف باشد. دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد و رئیس هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در احکامی جداگانه دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد. در راستای اجرای بند 2 ماده 2 اساسنامه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، طی این احکام دکتر حبیب‌ا… آراسته راد رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به عنوان دبیر و عضو حقوقی هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد. همچنین در این احکام که از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده، دکتر کریم زارع، دکتر سید محمد صاحبکار خراسانی، دکتر محمدباقر قالیباف، دکتر حسین دهقان و فرود عسگری به عنوان اعضای حقیقی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری و دکتر بیژن رنجبر به عنوان اعضای حقوقی هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS</p

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید