امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 227016 |
تاریخ انتشار : 29 اسفند 1396 - 11:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون با بیان اینکه 4هزار روحانی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند، گفت: سالانه بیش از 4000 روحانی در اردوهای راهیان نور شرکت می کنند. به گزارش  صلح خبر، حجت الاسلام گواهی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون در ویژه برنامه جشنواره […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

گواهی

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون با بیان اینکه 4هزار روحانی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند، گفت: سالانه بیش از 4000 روحانی در اردوهای راهیان نور شرکت می کنند.

به گزارش  صلح خبر، حجت الاسلام گواهی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون در ویژه برنامه جشنواره ملی سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، افزود: خرمشهر، یاد آور هزاران شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدا، به فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامی کمتر از شهادت نیست.

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: نقش روحانیون در عملیات های دفاع مقدس ستودنی بود؛ به یاد دارم شهید حاج حسین بصیر در عملیات کربلای 5 که فرماندهی لشکر 25 کربلا را بر عهده داشت، می گفت که اگرهر گردانم 15 روحانی نداشته باشد، من در این عملیات موفق نخواهم شد و اگر گردان های من مزین به روحانی باشد، پیروزی در عملیات را تضمین می کنم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از 4000 روحانی تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی شده است، افزود: ما بیش از 350 روحانی آزاده،بیش از 17 هزار روحانی رزمنده و 7700روحانی جانباز داریم.

وی گفت: روز 4 دی 65 در عملیات کربلای 4، 142 روحانی به شهادت رسیدند و در حال حاضر، ما روحانیونی داریم که سه فرزند شهید دارند.

حجت الاسلام گواهی در پایان ابراز داشت: هر ساله بیش از 4 هزار روحانی در راهیان نور حضور دارند و هر اتوبوسی که به راهیان نور می رود، یک روحانی به همراه دارد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید