امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 33520 |
تاریخ انتشار : 22 آبان 1394 - 16:50 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جامعه > مشکلات مردم – طبق قانون فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور نباید مشکلی در استخدام داشته باشند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران در مورد مشکل خود نوشته:” دانشجوی سال آخر دکترا در مرکز تحصیلات تکمیلی پیام نور تهران هستم. با وجود داشتن مقاله و کتاب و ترجمه و سابقه تدریس در سه دانشگاه و […]

جامعه > مشکلات مردم – طبق قانون فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور نباید مشکلی در استخدام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران در مورد مشکل خود نوشته:” دانشجوی سال آخر دکترا در مرکز تحصیلات تکمیلی پیام نور تهران هستم. با وجود داشتن مقاله و کتاب و ترجمه و سابقه تدریس در سه دانشگاه و معدل های بالای 18 در همه سطوح، در جذب بورسیه ها هیچ دانشگاه دولتی حتی برای مصاحبه ما را دعوت نمی کند. وقتی تلفنی و یا با واسطه علت را جویا می شویم، دانشگاه پیام نوری بودن را دلیل این امر عنوان می کنند. از طرفی دیگر هم خود پیام نور علی رغم نیاز شدید به مدرس با مدرک دکترا جذب خود را به حداقل رسانده است. ما که برای همه دروس 15 جلسه را سر کلاس بوده ایم و کارهای پژوهشی و سیلابس ما همسنگ دانشگاه های دیگر تهران است به چه جرمی باید این گونه مجازات شویم؟ امیدوارم به جای جواب های کلی آماری از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور که موفق به بورسیه شدن هستند را ارائه دهند.”

روابط عمومی دانشگاه پیام نور درخصوص مشکل استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در برخی از دستگاه‌ها و ارگان‌ها، اعلام کرد: این اقدام تخلف محسوب می‌شود و پیگیری قانونی دارد؛ چرا که طبق قوانین کشور، دانشگاه پیام نور یک مرکز دولتی است و فارغ التحصیلان توانمندی دارد. همچنین دانشگاه پیام نور سیاست کمی در دانشگاه را دنبال نمی‌کند اما با توسعه کمی نیز مخالفتی ندارد، هرجا ضرورت باشد افزایش کمی انجام می‌گیرد؛ اما اولویت اصلی دانشگاه پیام نور افزایش سطح کیفی است.

45232

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • تعداد نظرات منتشر شده: 3
    1. نویسنده :گل.سرخ

      همیشه مستقل بمونید

    1. نویسنده :آرزو

      مطلب به جایی بود

    1. نویسنده :آیینه

      مطلب به جایی بود

    بدون نظر :