امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 209966 |
تاریخ انتشار : 15 آذر 1396 - 14:19 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر چاپ بیست و هفتم از رمان «پرنده من» اثر فریبا وفی روانه بازار کتاب شد. به گزارش خبرنگار صلح خبر، نشر مرکز رمان «پرنده من» اثر فریبا وفی را برای بیست و هفتمین نوبت تجدید چاپ کرد. پرنده من اولین رمان فریبا وفی است که برنده چند جایز معتبر […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

چاپ بیست و هفتم از رمان «پرنده من» اثر فریبا وفی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، نشر مرکز رمان «پرنده من» اثر فریبا وفی را برای بیست و هفتمین نوبت تجدید چاپ کرد.

پرنده من اولین رمان فریبا وفی است که برنده چند جایز معتبر داخلی از جمله بهترین رمان سال ۱۳۸۱ بنیاد گلشیری و بهترین رمان سال ۱۳۸۱ جایزه ادبی یلدا شده است.

داستان این اثر از زبان یک زن متاهل روایت می‌شود که درگیر روزمرگی و سختی‌های زندگی زناشویی و بچه‌داری است. شوهر او نیز مردی بلندپرواز است و در درجه اول به رویاهای خود می‌پردازد. راوی داستان در چنین فضایی از خودش می گوید، از احساسات زنانه خود، خواهرانش، مادرش و شوهری  که بیوفا نیست اما هم قدم او نیز نیست. بی رحم نیست اما گرم هم نمی‌گیرد.

پرنده‌ من تاکنون به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، ترکی و آلمانی ترجمه و منتشر شده، و رازی در کوچه‌ها به زبان‌های فرانسوی و نروژی ترجمه و منتشر شده و ترلان نیز به زبان آلمانی ترجمه و منتشر شده است که تمامی این ترجمه‌ها بر اساس عقد قرارداد رسمی کپی‌رایت میان نشرمرکز و ناشران خارجی انجام شده است.

نشر مرکز به تازگی اثری دیگری از فریبا وفی با عنوان «رازی در کوچه‌ها» را نیز برای نهمین نوبت تجدیدچاپ کرده است.

این رمان نیز راوی داستان دخترکی‌ست که در خردسالی خود معنای دوستی را درمی‌یابد و مرگ دوست را تجربه می‌کند.

یادآوری می‌شود فریبا وفی در پاییز سال جاری جایزه ادبی بنیاد لیپتورم آلمان را به‌عنوان نویسنده پرمخاطب‌ترین ترجمه آلمانی در سال جاری میلادی به دست آورد.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید