امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 56251 |
تاریخ انتشار : 08 اسفند 1394 - 12:45 | ارسال توسط :
1
1
ارسال به دوستان
پ

دیدار دکتر فیروز آذر و پایگاه صلح خبر دیدار دکتر فیروز آذر و پایگاه صلح خبر ایران ؛ به گزارش اختصاصی پایگاه خبری صلح خبر دکتر فیروز آذر نویسنده و فعال ادبی با برخی از اعضا ، مدیرمسئول و مدیرعامل پایگاه خبری صلح خبر ایران دیدار نمودند. در این دیدار صمیمی سرکارخانم مهندس احمدی ، […]

دیدار دکتر فیروز آذر و پایگاه صلح خبر

دیدار دکتر فیروز آذر و پایگاه صلح خبر ایران ؛ به گزارش اختصاصی پایگاه خبری صلح خبر دکتر فیروز آذر نویسنده و فعال ادبی با برخی از اعضا ، مدیرمسئول و مدیرعامل پایگاه خبری صلح خبر ایران دیدار نمودند. در این دیدار صمیمی سرکارخانم مهندس احمدی ، آقای مهندس سید مهدی حسینی ، جناب دکتر فیروز آذر و برخی دیگر از اعضا پایگاه خبری حضور داشتند.

در این گفتگو و تبادل نظر دکتر آذر از پدرخانم بزرگوار خود زنده یاد علی اردلان (وزیر دارایی دولت موقت شادروان مهندس مهدی بازرگان) یاد کردند و همچنین از عموی بزگوار خود زنده یاد دکتر مهدی آذر (وزیر فرهنگ کابینه ملی زنده یاد دکتر محمد مصدق) صحبت نمودند.

دیدار دکتر فیروز آذر و پایگاه صلح خبر

مهندس سید مهدی حسینی نیز در این جلسه از اهداف پایگاه خبری صلح خبر صحبت و اعلام کردند در زمینه تبیین و ترویج و تثبیت و اشاعه هر چه بیشتر مفهوم صلح خبر و دوستی باید تمام فرهیختگان ، اساتید ، بزرگان وارد عرصه عملی شوند تا این هدف محقق گردد. ملت ایران و کلیه ملل جهان در حال حاضر بیش از سایر احتیاجات ، نیاز به استقرار صلح خبر و دوستی دائم و فراگیر دارند. این صلح خبر و دوستی باید هم به صورت پایدار ایجاد شود و هم باید فراگیر و عام باشد. امروز شاهد این هستیم که بسیاری از جنگ ها و ترورها و جنایت ها به نام مقدس صلح خبر و ایجاد امنیت و ثبات در جهان رخ می دهد که مایه تعجب و خنده می باشد. در داخل هم شاهد هستیم برخی ، بداخلاقی ها و خیانت ها و بسیار اعمال خلاف قانون را در پشت این نام صلح خبر پنهان می نمایند که جا دارد نیروهای خدوم و زحمتکش و گمنام اطلاعاتی و قضایی وارد این عرصه شوند.

دیدار دکتر فیروز آذر و پایگاه صلح خبر با دعوت خانم مهندس احمدی مدیرمسئول پایگاه خبری صلح خبر ایران از جناب دکتر آذر برای حضور در دفتر خبرگزاری پایان یافت.

دیدار دکتر فیروز آذر و پایگاه صلح خبر-2

دیدار دکتر فیروز آذر و پایگاه صلح خبر-3

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :کسرا

      سراغ بازیگرا هم برید