امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 222268 |
تاریخ انتشار : 29 بهمن 1396 - 20:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، ضمن اعلام خبر دستگیری یک سارق خودرو، اظهار داشت: این متهم پس از سرقت خودرو قطعات آن را باز کرده و به مالخران می فروخت. به گزارش صلح خبر، سرهنگ “محمد قربان منصوری”، در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته طی اعلام خبری […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، ضمن اعلام خبر دستگیری یک سارق خودرو، اظهار داشت: این متهم پس از سرقت خودرو قطعات آن را باز کرده و به مالخران می فروخت.

به گزارش صلح خبر، سرهنگ “محمد قربان منصوری”، در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته طی اعلام خبری از سوی مرکز پیام این کلانتری به ماموران گشت انتظامی مبنی بر سرقت خودرو در خیابان ۱۳۵ ، ماموران به محل اعزام شدند که فردی به آنها مراجعه و اظهار داشت خودروی سواری اش، را کنار منزل پارک کرده بوده که متوجه سرقت آن شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی ماموران مشخص شد که ساختمان های اطراف محل سرقت به دوربین مداربسته مجهز است که بر این اساس با هماهنگی از سوی مقام قضایی فیلم های ضبط شده دوربین ها مورد بازبینی قرار گرفت که طی آن چهره سارق به دست آمده و در بررسی های بعدب مشخص شد که این سارق سابقه دار است.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی پاتوق این متهم در خیابان “درختی” شناسایی شد و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری ۱۴۴ بیان داشت: متهم در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف و اذعان داشت که پس از سرقت خودرو، قطعاتش را ربوده و خودرو را در خیابان ۱۹۶ رها کرده است که با حضور ماموران در محل مذکور خودرو، کشف و به مالکش بازپس داده شد و متهم نیز با شکایت مالباخته به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ منصوری، تصریح کرد: در ادامه با راهنمایی های متهم، یک مالخر اموال مسروقه نیز که همدست وی بود، شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از خودرو و مخفیگاه وی، اموال مسروقه، از جمله یک دستگاه ضبط خودرو، ۲ پنل ضبط، یک دستگاه آمپیلی، پنج دسته کلید خودروهای مختلف، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی لباس و تعداد زیادی آچار کشف شد.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید