امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 238475 |
تاریخ انتشار : 27 مرداد 1397 - 14:12 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل در ویندوز ۱۰ سایت کلیک – میثاق محمدی‌زاده: مایکروسافت آزمایش اپلیکیشن Your Phone را از اردیبهشت ماه با Windows 10 Insiders آغاز کرد و حالا این برنامه برای تمام کاربران ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته است. اگر شما از ویندوز ۱۰ با آخرین […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل در ویندوز ۱۰

سایت کلیک – میثاق محمدی‌زاده: مایکروسافت آزمایش اپلیکیشن Your Phone را از اردیبهشت ماه با Windows 10 Insiders آغاز کرد و حالا این برنامه برای تمام کاربران ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته است.

دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل روی کامپیوتر با اپلیکیشن Your Phone

اگر شما از ویندوز ۱۰ با آخرین ارتقای April 2018 Update استفاده می‌کنید؛ اپلیکیشن Your Phone روی مایکروسافت استور برای نصب آماده است.

این اپلیکیشن می‌تواند محتوای گوشی تلفن همراه را روی پی‌سی میرور کند تا دسترسی به آن‌ها ساده‌تر باشد. از دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند تا کاربران به سادگی با کشیدن و رها کردن، تصاویر و موزیک از روی گوشی به روی کامپیوتر کپی شوند.

دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل روی کامپیوتر با اپلیکیشن Your Phone

مایکروسافت می‌خواهد در آینده قابلیت هماهنگ‌سازی پیامک‌ها و اعلان‌ها را از روی گوشی‌های اندرویدی به روی کامپیوترهای رومیزی فراهم کند.

اکنون اندروید؛ به‌زودی iOS

با انتشار رسمی این اپلیکیشن، کاربران دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن‌های ثالث برای سینک کردن گوشی و دسکتاپ ندارند و می‌توانند به طور مستقیم به هر محتوایی روی دستگاه‌های همراه با کامپیوتر دسترسی داشته باشند.

دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل روی کامپیوتر با اپلیکیشن Your Phone

مایکروسافت در ابتدا آزمایش این اپلیکیشن را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Redstone 5 در اختیار کاربران قرار می‌داد ولی اکنون به نظر می‌رسد بدون نیاز به به‌روزرسانی آینده قابل نصب و استفاده باشد.

غول ردموند وعده کرده به‌زودی این اپلیکیشن از دستگاه‌های آیفون هم پشتیبانی کند ولی تنها امکان میرور گوشی روی کامپیوتر وجود دارد و هنوز مشخص نیست امکان هماهنگ‌سازی پیام‌ها، تصاویر، اعلان‌ها و دیگر اطلاعات چه زمانی فراهم می‌شود.

دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل روی کامپیوتر با اپلیکیشن Your Phone

انتشار رسمی و مستقل اپلیکیشن یونیورسال Your Phone توسط مایکروسافت، گام دیگری برای هماهنگ‌سازی ویندوز با پلتفرم‌های دیگر موبایل است. این شرکت تلاش می‌کند با تکمیل اکوسیستم خود، کاربران اندرویدی و iOS بتوانند هماهنگی بیشتری میان کامپیوتر و دستگاه‌های همراه خود ایجاد کنند.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید