امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 99710 |
تاریخ انتشار : 06 شهریور 1395 - 9:50 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گروه سیاسی؛ کمال‌الدین پیر موذن در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت، بسیاری هستند که هر نوع موفقیت دولت را هیچ و پوچ می‌انگارند، اظهار کرد: عده‌ای سعی دارند  موفقیت‌های رییس جمهور و دولت را تخطئه کنند و به جای اینکه به ملت و دولت برآمده از اراده ملت اجازه […]

گروه سیاسی؛

کمال‌الدین پیر موذن در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت، بسیاری هستند که هر نوع موفقیت دولت را هیچ و پوچ می‌انگارند، اظهار کرد: عده‌ای سعی دارند  موفقیت‌های رییس جمهور و دولت را تخطئه کنند و به جای اینکه به ملت و دولت برآمده از اراده ملت اجازه دهند، در عصر شتاب تاریخ، از فرصت طلایی پساتحریم، نهایت استفاده را به عمل آورند، دائما در کوره تندروی‌های تخریبی می‌دمند و با برجام و شخص رییس جمهور مخالفت ناحقی به راه انداخته‌اند.

وی افزود: جمعی از مخالفان دولت از تریبون‌های مختلف بهره برده و همه تلاش خود را به طور محسوسی، برای تصاحب دولت دوازدهم و نفی برجام و هرچه و هرکسی که غیر از خودشان فکر می‌کند، معطوف کرده‌اند.

 این فعال سیاسی با بیان اینکه گویا عده‌ای از شکست خوردگان سیاسی درد قدرت دارند تصریح کرد: عده‌ای با پوشش سیاه نمایی برجام و عملکردهای عدیده خوب دولت و زیر سوال بردن تعامل سازنده ایران با دنیا، منافع باندی و جناحی را بر منافع ملت ترجیح می‌دهند.

 پیر موذن با اشاره به اینکه در آخرین سال فعالیت دولت یازدهم عده‌ای انحصار طلب، پروژه تخریب  روحانی و یاران او و زیر سوال بردن به ناحق برجام و کارکرد دولت را بیش از پیش، به راه انداخته‌اند، خاطر نشان کرد: عده‌ای به نام عدالت در دولت‌های نهم و دهم زهر در کام حقیقت ریختند و فلاکت را در مقطع درآمد افسانه‌ای نفت، با کمال ناباوری برای ایرانیان به ارمغان آوردند؛ لیکن، الان که نرخ فلاکت در کشور به پایین ترین رتبه خود در کشور به برکت اهتمام مجدانه دولت یازدهم رسیده است، چشم خود را به عموم موفقیت‌های دولت یازدهم بسته‌اند.

 این فعال سیاسی با بیان اینکه کینه و غضب جریان خاص در حق رییس جمهور، محبوبیت مردمی ایشان را دوچندان کروده است، گفت :عده‌ای  دچار این ابهام و اوهام هستند که عین دین و برابر دین هستند، لذا در قضاوت و تصمیم گیری در مورد دیگران و دولتمردان، بر عرش آفریدگار مهربان تکیه زده و برای آنها سرنوشت بهشت و جهنم تقدیر می‌کنند و یا علی الظاهر نگران انحراف مردم یک استان هستند و برای شهر و استان خود، قانون وضع می‌کنند.

پیرموذن با بیان اینکه ملت اجازه نخواهد داد که جریانی خاص، شمع های روشن شده از برجام را خاموش کنند و همواره مراتب حق شناسی و قدردانی خود از بانیان برجام را نشان خواهند داد، افزود: جریانی خاص برای پنهان کردن اهداف خود، از اسلام، انقلاب و ارزش‌ها مایه می گذارند، لیکن ملت رشید ایران اسلامی، فریب شعارهای پر زرق و برق و مظلوم‌نمایی اینان یا سیاه نمایی عملکرد دولت یازدهم را نمی‌خورند.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید