امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 208089 |
تاریخ انتشار : 06 آذر 1396 - 8:59 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر دبیر فدراسیون دوچرخه سواری دلیل استعفای خود را وجود مشکلات شخصی عنوان کرد. حمید عطا الهی در گفت‌وگو با صلح خبر درباره‌ی علت استعفای خود از سمت دبیری فدراسیون دوچرخه سواری گفت: به دلیل مشکلات شخصی خودم این تصمیم را گرفتم و دو هفته پیش استعفایم را به آقای […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری دلیل استعفای خود را وجود مشکلات شخصی عنوان کرد.

حمید عطا الهی در گفت‌وگو با صلح خبر درباره‌ی علت استعفای خود از سمت دبیری فدراسیون دوچرخه سواری گفت: به دلیل مشکلات شخصی خودم این تصمیم را گرفتم و دو هفته پیش استعفایم را به آقای قمری رییس فدراسیون دادم و او هم به اصرار من موافقت ضمنی کرد و قرار شد دنبال گزینه باشد.

او در پاسخ به این پرسش که گزینه بعدی پست دبیری فدراسیون مشخص است یا خیر؟ گفت: از گزینه بعدی اطلاعی ندارم اما قرار شد شنبه جلسه‌ای را با رییس فدراسیون داشته باشم که او عمل جراحی را داشت از این رو همه چیز به پس از بازگشتش به فدراسیون موکول شد. من نیز منتظرم گزینه مشخص شود و کار را تحویل دهم. اما قول می دهم نفر بعدی که به عنوان دبیر فدراسیون می آید بهتر از من خواهد بود.

عطا الهی در مورد اینکه کار کردن در سمت دبیری فدراسیون برایش چگونه بود، تاکید کرد: من از سال 79 با فدراسیون همکاری دارم البته در این میان چهارسال نبودم و دوباره برگشتم. از این رو با مسائل فدراسیون آشنا بودم و کارم را بلد بودم. در این 10 ماه هم که دبیر فدراسیون بودم اعزام های زیای داشتیم و کارها را بسیار فشرده انجام دادیم. تمام اعزام ها بدون نقص بود و همکاران زیادی به من کمک کردند تا کار خوب انجام شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید