امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 224052 |
تاریخ انتشار : 09 اسفند 1396 - 10:35 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر خدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش مو  به گزارش صلح خبر؛ خدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش مو با خدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش مو آشنا شوید. به جرات می‌توانیم بگوییم موی هر خانم، بخش مهمی از هویت چهره اوست. به همین […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

خدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش مو

 به گزارش صلح خبر؛ خدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش مو

با خدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش مو آشنا شوید.

به جرات می‌توانیم بگوییم موی هر خانم، بخش مهمی از هویت چهره اوست. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها باید به سلامت و زیبایی مو‌های خود توجه کنند. از این رو شما به عنوان یک بانو باید برای انتخاب آرایشگر و سالن زیبایی خود، حساسیت ویژه‌ای به خرج دهید.

خدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش مو

یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه آرایش و زیبایی در کشور، سالن زیبایی مریم رئوف است. این سالن زیر نظر مریم رئوف، میکاپ آرتیست خوشنام و با سابقه ایرانی اداره می‌شود. او و همکارانش به واسطه سال‌ها تجربه کاری و نیز طی‌کردن دوره‌های آموزشی ویژه زیر نظر کارشناسان بزرگ‌ترین برند‌های آرایشی و زیبایی آمریکا و اروپا، در حال حاضر خدمات کم‌نظیری در زمینه آرایش مو ارائه می‌کنند.

آن‌چه سالن زیبایی مریم رئوف را از سایر مراکز متمایز می‌کند، استفاده از محصولات بهترین برند‌های معتبر جهان و ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد بین‌المللی و متناسب با فرهنگ و روحیه بانوان ایرانی است. در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات ویژه سالن زیبایی مریم رئوف در زمینه آرایش مو آشنا شویم.

خدمات رنگ مو

انتخاب رنگ موی مناسب، نقش مهمی در نمایش زیبایی‌های چهره و بهبود فرم صورت دارد. زیرا رنگ مو اولین چیزی است که در آرایش موی هر خانم نظر‌ها را به خود جلب می‌کند.
در سالن زیبایی مریم رئوف دو معیار مهم برای رنگ موی بانوان وجود دارد؛ اول سلامتی و بعد زیبایی.

معیار اول؛ سلامتی و شادابی مو‌ها

وقتی به سالن زیبایی مریم رئوف مراجعه می‌کنید باید خیال‌تان از بابت سلامتی موادی که در این مرکز استفاده می‌شود، راحت باشد. زیرا در این سالن از رنگ مو‌های استاندارد و با کیفیت، از بهترین برند‌های اروپایی و آمریکایی استفاده می‌شود. فرمولاسیون این رنگ‌ها به گونه‌ای است که به هیچ عنوان به مو‌ها در کوتاه‌مدت و درازمدت آسیب نمی‌رسانند.
از طرفی تنوع محصولات این برند‌ها باعث می‌شود که دست شما در انتخاب رنگ موی مناسب بسیار باز باشد و عملا در این زمینه محدودیتی ندارید.

معیار دوم: زیبایی و جذابیت مو‌ها

بدون‌شک همه چیز در رنگ مو به انتخاب محصولات یک برند، ختم نمی‌شود. زیرا انتخاب رنگ موی مناسب برای هر خانم، کاری علمی و تخصصی است. در اینجاست که نقش یک آرایشگر متخصص و باتجربه به خوبی دیده می‌شود. خوشبختانه خانم مریم رئوف و همکارانش با توجه به آموزش‌های ویژه‌ای که در زمینه انتخاب و ترکیب رنگ مو زیر نظر برترین اساتید دنیا طی کرده‌اند، می‌توانند بهترین انتخاب‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

در سالن زیبایی مریم رئوف برای انتخاب رنگ موی مناسب به معیار‌هایی مانند رنگ پوست و چشم‌ها، فرم صورت و حتی روحیه و شخصیت هر خانم توجه می‌شود. زیرا هر رنگ مو، انعکاس نوری خاص خود را روی چهره دارد و با انتخاب درست رنگ مو، می‌توان زوایای چهره را به خوبی نمایش داد و فرم صورت را بهبود بخشید. برآیند این کار به زیباتر دیده‌شدن چهره خانم‌ها بسیار کمک می‌کند.

خدمات کراتینه

موی سر هر خانم به دلایل مختلف فیزیکی و شیمیایی به مرور پروتئین از دست می‌دهد. شکنندگی، خشکی و وزشدن موها، از مهم‌ترین نشانه‌های کاهش پروتئین در موهاست. به همین دلیل خانم‌ها باید علاوه بر آن‌که به رژیم غذایی خود برای حفظ سلامتی مو‌ها توجه کنند، لازم است در صورت بروز علایم گفته‌شده در موهای‌شان، هر چه سریع‌تر نسبت به درمان آن اقدام کنند.

در حال حاضر بهترین و موثرترین روش درمان مو‌هایی که پروتئین از دست داده‌اند، کراتینه‌کردن آن‌هاست. کراتینه‌ کردن مو نوعی پروتئین درمانی است و در این روش پروتئین‌ها در لایه‌های سطحی و عمقی مو جایگزین می‌شوند و این کار به احیای مو‌ها و همچنین صاف‌شدن آن‌ها کمک می‌کند.

در سالن زیبایی مریم رئوف برای کراتینه کردن مو از محصولات بهترین و باسابقه‌ترین برند‌های آمریکایی استفاده می‌شود که در حال حاضر در جهان حرف اول را می‌زنند. در ترکیبات این محصولات در کنار مواد اصلی، ۱۲ نوع روغن گیاهی مانند روغن‌های آراگان، کاسترو، نارگیل، رزماری، جوجوبا و … استفاده شده است.

وجود این روغن‌های گیاهی مو‌ها را صاف‌تر و براق‌تر می‌کند و از آن‌ها در مقابل گرمای سشوار و اتو و اشعه‌های مضر محافظت می‌‌کند. از طرفی باعث جلوگیری از ریزش مو و ایجاد موخوره شده و به واسطه محرک‌‌های خاصی که در این کراتینه وجود دارد، شاهد افزایش رشد مو‌ها می‌شویم.

اما در کنار استفاده از مواد استاندارد و با کیفیت برای کراتینه، خانم مریم رئوف و همکاران‌شان با روش‌ها و میزان ترکیب این مواد با توجه به ویژگی‌های موی سر شما به خوبی آشنا هستند. زیرا اگر کراتینه‌کردن مو به دست افراد غیرمتخصص انجام شود (حتی با در صورت استفاده از مواد با کیفیت) مشکلاتی از جمله پوسته شدن، چرب شدن و شکنندگی، مو‌های شما را تهدید می‌کنند. در مواردی هم ممکن است مو‌های شما بسوزد و حتی صاف نشود. چیز‌هایی که ما برای فرار از آن‌ها به سمت کراتینه‌ کردن مو‌ها می‌رویم!

خدمات اکستنشن مو

یکی از خدماتی که در سالن زیبایی مریم رئوف به بانوان ارائه می‌شود، اکستنشن مو است. این کار به خانم‌ها کمک می‌کند موهای‌شان بلندتر و پرتر دیده شود. اما اصولا اکستنشن مو به دو گروه از بانوان پیشنهاد می‌شود؛ گروه اول خانم‌هایی که از حجم مو‌های آن‌ها به دلایلی مانند مثل ریزش و یا شکستگی کاسته شده است؛ و گروه دوم خانم‌هایی که روند رشد مو‌های آن‌ها کند است و یا می‌خواهند قبل از بلندشدن تغییر سبک بدهند.

اما اگر اکستنشن کردن مو به درستی انجام نشود، می‌تواند روند ریزش مو را تشدید کرده و در برخی موارد موجب گره‌خوردگی مو و آسیب به آن شود. به همین دلیل تکنسین‌ها در سالن زیبایی مریم رئوف، از اکستنشن‌های استاندارد از برند‌های معتبر استفاده می‌کنند.

در عین حال آن‌ها برای این کار به اندازه دسته¬های مو، حجم و قد آن¬ها نیز اهمیت می‌دهند. زیرا عدم توجه به این موارد می‌تواند باعث کشش در موها، ایجاد درد و آسیب رسیدن به ریشه آن‌ها شود. از طرفی طریقه نصب اکستنشن نیز بسیار مهم است. تکنسین‌هایی که با سالن زیبایی مریم رئوف همکاری دارند، این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهد که نتیجه آن، مشاهده یک حالت طبیعی و عادی در موهاست. بدون شک هیچ خانمی دوست ندارد دیگران بدانند که او اکستنشن استفاده کرده است!

خدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش مو

همه چیز با آرایش مو تمام نمی‌شود!

بخش مهمی از مشکلات و بیماری‌هایی که به سراغ مو‌های بانوان می‌آید از جایی ناشی می‌شود که آن‌ها به مراقبت‌های بعد از آرایش و رنگ کردن مو توجهی نشان نمی‌دهند.

در حالی که اگر بعد از هر آرایش ندانیم چگونه باید از مو‌های خود مراقبت کنیم، به مرور زیبایی و طراوت مو‌های خود را از دست می‌دهیم. حتی اگر پیش بهترین آرایشگر رفته باشیم و او نیز با بهترین مواد و روش اجرا مو‌های ما را آرایش کرده باشد.

خوشبختانه در سالن زیبایی رئوف بعد از ارائه هر خدماتی برای مو، به بانوان برنامه ویژه‌ای برای مراقبت و نگهداری از مو‌ها ارائه می‌شود. این‌که از چه شامپو‌هایی برای شستشوی مو‌های خود استفاده کنند یا خوردن چه خوراکی‌هایی برای حفظ سلامتی مو‌های آن‌ها مفید است و موارد مختلف دیگر.

اگر شما هم علاقه‌مند هستید از خدمات ویژه سالن زیبایی مریم رئوف در زمینه آرایش مو استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با شماره‌های ما تماس گرفته و برای آشنایی بیشتر به وب‌سایت (maryamraoof.com) و اینستاگرام ما سر بزنید.


 خدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش مو

شماره تلفن‌های مجموعه:

۰۲۱۲۶۳۰۹۱۱۵
۰۲۱۲۲۰۴۲۷۳۷
۰۹۱۲۹۴۶۹۳۹۱

ما را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید.

خدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش موخدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش موخدمات کم‌نظیر سالن زیبایی مریم رئوف برای آرایش مو

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید