امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 233490 |
تاریخ انتشار : 26 خرداد 1397 - 14:42 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی گفت: حق رای و حق تعیین سرنوشت برای فلسطینیان گفتمان جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین است. اگر جامعه جهانی واقعا به دنبال آزادی و نجات ملت فلسطین است باید به این گفتمان اهتمام نشان دهد. امیر خجسته […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی گفت: حق رای و حق تعیین سرنوشت برای فلسطینیان گفتمان جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین است. اگر جامعه جهانی واقعا به دنبال آزادی و نجات ملت فلسطین است باید به این گفتمان اهتمام نشان دهد.

امیر خجسته در گفت‌وگو با صلح خبر ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای حق رای و حق انتخاب برای تعیین سرنوشت فلسطینیان گفت: موضوع حق رای و حق تعیین سرنوشت برای فلسطینیان گفتمان جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین است که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره داشتند. اگر جامعه جهانی واقعا به دنبال آزادی و نجات ملت فلسطین است باید به این گفتمان اهتمام نشان دهد و حق انتخاب سرنوشت برای ملت فلسطین را محترم بشمارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به حضور بی سابقه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، جدایی ناپذیری آرمانهای آزادی فلسطین و ملت ایران را از اصول اساسی انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: دشمنان ملت ایران و بدخواهان انقلاب اسلامی از ابتدای آغاز نهضت بزرگ اسلامی در سال 57 به دنبال ایجاد فاصله بین آرمان آزادی ملت فلسطین و ملت ایران بودند و به لطف خداوند متعال ریشه های گفتمانی دفاع از ملت مظلوم فلسطین روز به روز در بین آحاد ملت ایران عمیق تر میگردد.

وی در پایان افزود: صهیونیست ها با جو سازی رسانه ای قبل از راهپیمایی روز جهانی قدس و نمایش کذایی خیرخواهی این رژیم تروریستی برای ملت ایران به دنبال تاثیر بر روی جمعیت شرکت کننده در این راهپیمایی بودند که با هوشیاری مردم این توطئه صهیونیستها خنثی گردید.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید