امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 199812 |
تاریخ انتشار : 10 آبان 1396 - 20:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر حمله فتح‌الله‌زاده به مدیریت باشگاه استقلال/ ۱۰ سال مدیر باشگاه بودم و بدهی باقی نگذاشتم ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت: مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال می‌گوید استقلال بیش‌تر مشکل مدیریتی دارد تا مشکل فنی. مجموعه استقلال چون همگون نیستند این مشکلات برایشان پیش آمده است. علی فتح الله‌ زاده، مدیرعامل پیشین باشگاه […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

حمله فتح‌الله‌زاده به مدیریت باشگاه استقلال/ ۱۰ سال مدیر باشگاه بودم و بدهی باقی نگذاشتم

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت: مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال می‌گوید استقلال بیش‌تر مشکل مدیریتی دارد تا مشکل فنی. مجموعه استقلال چون همگون نیستند این مشکلات برایشان پیش آمده است.

علی فتح الله‌ زاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت کنونی استقلال اظهار کرد: استقلال بیش‌تر مشکل مدیریتی دارد تا مشکل فنی. منظورم از مشکل مدیریتی فقط شخص مدیرعامل نیست، مجموعه استقلال چون هم‌گون نیستند این مشکلات برایشان پیش آمده است. مدیرعامل بدبخت می‌شود و نمی‌تواند تیم را جمع کند. هر کدام از اعضای هیات مدیره یک صحبتی می کند. استقلال به کادر مدیریتی همگون نیاز دارد.
او در پاسخ به این سوال که افتخاری ادعا دارد که از زمان مدیریت شما بدهی‌هایی روی دوش باشگاه استقلال مانده است، آیا این ادعا را قبول دارید؟ گفت: من ۱۰ سال مدیرعامل بودم. آن چیزی که مهم است این است که من بدهی باقی نگذاشتم. من ایشان را دعوت می‌کنم که در ایسنا مناظره‌ای در این مورد برپا کنیم تا مردم بفهمند چه کسی دروغ می‌گوید و چه کسی راست می‌گوید.
او در ادامه گفت: بعد از این که من از استقلال رفتم باشگاه بدهی داشت ولی این بدهی‌ها برای زمان من نبود. این‌ها بدهی‌های انباشته شده‌ای بود که مدیران قبلی به جا گذاشتند. من سه سال آخری که در استقلال بودم هیچ بدهی باقی نگذاشتم.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اضافه کرد: من روز آخری که آمدم ۲۴ میلیارد تومان هزینه داشتم که در آن سال هم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردیم. با این همه طبق قراری که ما با وزارت ورزش داشتیم ۵۰ درصد هزینه‌ها به عهده من بود و ۵۰ درصد هزینه‌ها بر عهده وزارت ورزش. سهم من ۱۲ میلیارد تومان بود ولی من ۱۷ میلیارد تومان را آوردم یعنی ۵ میلیارد تومان اضافه‌تر. یک سال قبلش هم وزارت ورزش سهم خودش یعنی ۸ میلیارد تومان را پرداخت نکرد و دو سال قبل از آن هم شش یا هفت میلیارد تومان نداد، این بدهی‌های سازمان تربیت بدنی است نه من.
او در رابطه با بدهی‌های کنونی باشگاه استقلال اظهار کرد: در زمان مدیریتم ما به بازیکن‌ها عزت و احترام می‌گذاشتیم. ما چک خودمان را به بازیکنان می‌دادیم تا اگر بدهی دارند نروند شکایت کنند. همین الان هم اگر این آقایان جرات کنند که چک خودشان را بدهند بازیکنان دیگر شکایت نمی‌کنند.
فتح الله زاده ادامه داد: من هنوز هم سر آن چک‌هایی که به بازیکن‌ها دادم درگیر هستم. من به خاطر آن چک‌ها ممنوع العامله هستم و بانک دیگر به من دسته چک نمی‌دهد، من به خاطر استقلال این کارها را کردم چون استقلال عشق من بود. اگر وزیر ورزش از من بخواهد ظرف پنج روز بدهی‌های باشگاه استقلال را جمع می‌کنم البته طبق همان حرف‌هایی که ایشان زدند یعنی ۴۰ درصد پیش پرداخت کنند و باقی‌اش را سه ماهه پرداخت کنند. من این حرف‌ها را در خبرگزاری مهم کشور می‌زنم.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: لطفا کمی صادق و با انصاف باشید. روزی که من باشگاه را تحویل گرفتم سازمان برنامه و بودجه ارزش باشگاه استقلال را ۳۵ میلیارد تومان ارزیابی کرده بود اما امروز این باشگاه ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد. این افزایش سرمایه را ما آوردیم، زمین کمپ استقلال زمان ما خریداری شد. این کمپ حالا ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

256 41

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبرنگاران صلح خبر

قوانین خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبریار صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید