امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 233256 |
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1397 - 16:30 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران و معاونت علمی با برگزاری جشنواره‌ تخصصی در دانشگاه تهران از ایده‌های نوآورانه معدن و صنایع معدنی حمایت خواهد کرد. به گزارش صلح خبر جشنواره تخصصی اینوماین برای حمایت از ایده‌های نوآورانه معدن و صنایع معدنی با همکاری دانشگاه تهران، […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران و معاونت علمی با برگزاری جشنواره‌ تخصصی در دانشگاه تهران از ایده‌های نوآورانه معدن و صنایع معدنی حمایت خواهد کرد.

به گزارش صلح خبر جشنواره تخصصی اینوماین برای حمایت از ایده‌های نوآورانه معدن و صنایع معدنی با همکاری دانشگاه تهران، سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مؤسسه پژوهشی و آموزشی یونیدرو و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

شناسایی نوآوران فناور بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده‌های معدنی و صنایع معدنی، تجاری‌سازی ایده‌های عالی، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور و توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

موضع محوری در این جشنواره در خصوص موضوعاتی چون فناوری‌های نوین اکتشاف، استخراج، فرآوری و صنایع معدنی با تاکید بر فاوا، نانو و بایو، مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست در معدن و صنایع معدنی تعیین شده است.

ایده‌هایی که در این فراخوان ثبت‌نام کردند، بعد از طی یک مرحله داوری، امکان عملیاتی‌سازی طرح‌های خود را از طریق شتاب‌دهنده‌ها و مراکز سرمایه‌گذار خواهند داشت.

جشنواره تخصصی اینوماین برای حمایت از ایده‌های نوآورانه معدن و صنایع معدنی در روزهای 23 و 24 تیر ماه امسال در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید