امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 235832 |
تاریخ انتشار : 25 تیر 1397 - 6:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر به گزارش خبرنگار صلح خبر، فدراسیون ووشو، این دوره از مسابقات پنجشنبه ۲۱ تیرماه با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور به میزبانی برزیل و در شهر «برازیلیا» آغاز و بامداد امروز با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید. در روز پایانی این رقابت ها، ۹ سانداکار ایران که به دیدار […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

به گزارش خبرنگار صلح خبر، فدراسیون ووشو، این دوره از مسابقات پنجشنبه ۲۱ تیرماه با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور به میزبانی برزیل و در شهر «برازیلیا» آغاز و بامداد امروز با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

در روز پایانی این رقابت ها، ۹ سانداکار ایران که به دیدار پایانی اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسیده بودند، همگی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا رسیدند.

بر همین اساس تیم جوانان ایران در شب تاریخی خود در برزیل، علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی در بخش ساندا، برای نخستین بار در مجموع دو بخش تالو و ساندا با کسب ۱۱ مدال طلا، ۸ نقره و ۷ برنز، عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داده تا بار دیگر توان ووشوی ایران به رخ حریفان کشیده شود.

این برای نخستین بار است که تیمی به غیر از چین در مجموع دو بخش ساندا و تالو به عنوان نخست رقابت های جهانی دست می یابد.

هنگ کنگ با کسب ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۸ برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و آمریکا با ۸ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز سوم شد. تیم های مالزی و چین نیز در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

بری تیم کشورمان در این دوره از مسابقات سیده سوگند گلشنی، سیدمحمد حسینی، آیدا حیدری، کیمیا شوشتری، محمدمهدی رضایی، ابراهیم اصلانی، شجاع پناهی، محمد فرهادی، حمید کیانیان، محمد حاجی زاده و حسن لطفی ۱۱ مدال طلا، مهدی خانی(۲ مدال)، نازنین بازدار، مینا پناهی، فاطمه جزینی، محمدعلی مجیری، تیم دوئلین دختران (سیده سوگند گلشنی و مینا پناهی) و تیم دوئلین پسران(سیدمحمد حسینی، ومحمدعلی مجیری) ۸ مدال نقره ، محمدعلی مجیری( ۲ مدال)، نازنین بازدار، مهدی خانی، مینا پناهی، زهرا بت شکن و یاسین شهرکی هم ۷ مدال برنز در این دوره از رقابتها کسب کردند. 

کد خبر 4347897

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید