امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 208218 |
تاریخ انتشار : 07 آذر 1396 - 2:31 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سازمان بسیج ورزشکاران در بیانیه ای در خصوص حاضر نشدن کریمی آزادکار تیم ملی کشتی برابر حریف اسرائیلی اعلام کرد:این دلاور مرد غیور نشان داد همچنان پای ارزشها و آرمانهای انسانی ایستاده است. به گزارش صلح خبر ، متن بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران به این شرح است : بار […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سازمان بسیج ورزشکاران در بیانیه ای در خصوص حاضر نشدن کریمی آزادکار تیم ملی کشتی برابر حریف اسرائیلی اعلام کرد:این دلاور مرد غیور نشان داد همچنان پای ارزشها و آرمانهای انسانی ایستاده است.

به گزارش صلح خبر ، متن بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران به این شرح است :

بار دیگر ورزش ایران در حمایت‌ها از ارزش‌های انسانی درخشید و نشان داد حاضر نیست پهلوانی و مرهم گذاشتن بر دل کودکان مظلوم را فدای قهرمانی کند.

 علیرضا کریمی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در پیکارهای کشتی آزاد زیر ۲۳ ساله های جهان در کشور لهستان کاری کرد کارستان، که ارزش آن از هزاران مدال طلا برای مردم حق‌طلب و حامی مظلوم کشورمان بالاتر است؛ به همین خاطر است که پهلوان علیرضا کریمی حالا در دل‌های مردم جا گرفته، که این افتخار هرگز با کسب هیچ مدالی بدست نمی‌آمد.

این دلاورمرد غیور یکبار دیگر نیز در سال ۲۰۱۳ از رویارویی با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی سر باز زده بود، و حالا با گذشت چهار سال از آن ماجرا نشان داد کماکان پای ارزش‌ها و آرمان‌های انسانی ایستاده است، کاری که از هیچ قهرمانی ساخته نیست، بلکه پهلوانی می‌خواهد قوی دل و جوانمرد.

پهلوان کریمی عزیز، به تو تبریک می‌گوییم؛ تو دوباره در زمره افرادی قرار گرفتی که از جان و مالشان در راه دفاع از مظلوم گذشتند، و اجر این افراد با خداست. دست مریزاد!
سازمان بسیج ورزشکاران به همین مناسبت و بخاطر تقدیر از این اقدام ارزشمند، طی مراسمی، مدال پهلوانی را از سوی ریاست سازمان بسیج مستضعفین به علیرضا کریمی اهدا خواهد کرد.

رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روزهای ۴ و ۵ آذرماه در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا، یونس امامی و امین طاهری در اوزان ۶۵ و ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. علیرضا کریمی نیز با توجه به برخورد با نماینده رژیم اشغالگر قدس از دور رقابت ها کنار رفت و شانس مسلم کسب مدال و عنوان سومی جهان را از دست داد.

در این رقابتها تیم های روسیه، قزاقستان و گرجستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید