امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 235146 |
تاریخ انتشار : 16 تیر 1397 - 16:29 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر تغییر لوگوی گوگل به افتخار زادروز هلن تریاس پایگاه صلح خبر: گوگل به افتخار هشتاد ونهمین سالگرد تولد هلن رودریگز تریاس، پزشکی که به عنوان قهرمان و حامی بهداشت زنان و کودکان شناخته می‌شود، لوگوی خود را تغییر داده است. دکتر هلن رودریگز تریاس در طول عمر خود تلاش‌های […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

تغییر لوگوی گوگل به افتخار زادروز هلن تریاس

پایگاه صلح خبر: گوگل به افتخار هشتاد ونهمین سالگرد تولد هلن رودریگز تریاس، پزشکی که به عنوان قهرمان و حامی بهداشت زنان و کودکان شناخته می‌شود، لوگوی خود را تغییر داده است.

دکتر هلن رودریگز تریاس در طول عمر خود تلاش‌های زیادی را در مقیاس بین‌المللی و به طور خستگی ناپذیر برای اصلاح مراقبت‌های بهداشتی در خانواده‌های آمریکای مرکزی و جنوبی، آفریقا، آسیا و خاورمیانه انجام داد.

هلن رودریگز تریاس هفتم ژوئیه سال 1929 در نیویورک متولد شد.

او یک پزشک، معلم و زنی پاک ضمیر بود که از حقوق زنان و کودکان در مراقبت‌های بهداشتی دفاع می‌کرد.

وی با خانواده‌اش به پورتوریکو رفت و در آنجا در دانشکده پزشکی دانشگاه پورتوریکو ثبت نام کرد و با بالاترین احترام و نمرات فارغ‌التحصیل شد.

وی در نیویورک ازدواج کرد و صاحب 4 فرزند شد.

تغییر لوگوی گوگل به افتخار زادروز هلن تریاس

خانم رودریگز در کنار فعالیت‌های پزشکی خود، همواره یک فعال مدنی و مبارز اجتماعی بود.

هلن انگیزه فوق‌العاده‌ای برای پیگیری حرفه پزشکی داشت و می‌گفت: دو چیز را که بیشتر از همه دوست داشتم، ترکیب کردم، علم و مردم.

وی برای اصلاح کیفیت سلامت افراد جامعه، در حالی که مدیریت گروه اطفال بیمارستان لینکلن در برانکس جنوبی را بر عهده داشت، به سازمان بهداشت عمومی آمریکا پیوست و پس از چندی به ریاست این انجمن رسید.

تغییر لوگوی گوگل به افتخار زادروز هلن تریاس

خانم رودریگز اولین کسی بود که از آمریکای لاتین به عنوان رئیس سازمان بهداشت عمومی آمریکا معرفی می‌شد.

وی همچنین برنامه‌هایی را برای کمک به کودکان و خانواده‌هایی که دچار اچ آی وی و ایدز شده بودند، تدوین کرد.

وی می‌گفت: من امیدوارم که در طول زندگی خود شاهد یک درک رو به رشد باشم که ما همه یک جهان هستیم. هیچ کس کیفیت مطلوب زندگی نخواهد داشت، مگر اینکه از کیفیت زندگی همدیگر حمایت کنیم، نه براساس خیرخواهی، بلکه بر اساس یک تعهد واقعی. سلامتی جمعی و شخصی ما در معرض خطر است.

خانم رودریگز در سال 1992 مدال افتخار شهروندی را از بیل کلینتون، رئیس جمهور آمریکا، به عنوان معلم برجسته و رهبر پویا در سلامت عمومی کسب کرد.

وی در ماه دسامبر سال 2001 در سن 72 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان دار فانی را وداع گفت.

سازمان بهداشت عمومی آمریکا یک جایزه را به نام وی ایجاد کرده است و آن را سالانه به فردی که در راه عدالت اجتماعی برای قشر فقیر و محروم جامعه کار کرده باشد، اهدا می‌کند.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید