امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 235930 |
تاریخ انتشار : 26 تیر 1397 - 10:45 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر به گزارش خبرنگار صلح خبر، ایرج اقلیمی سرمربی آب های  آرام و همچنین افشین فرزان سرمربی روئینگ قایقرانی ایران صبح امروز در محل کمیته ملی المپیک پاسخگوی سوالات خبرنگاران در مورد شرایط اعزام تیم هایشان به بازی های آسیایی بودند. اقلیمی با تشریح وضعیت تیم کایاک گفت: ما یک […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

به گزارش خبرنگار صلح خبر، ایرج اقلیمی سرمربی آب های  آرام و همچنین افشین فرزان سرمربی روئینگ قایقرانی ایران صبح امروز در محل کمیته ملی المپیک پاسخگوی سوالات خبرنگاران در مورد شرایط اعزام تیم هایشان به بازی های آسیایی بودند.

اقلیمی با تشریح وضعیت تیم کایاک گفت: ما یک اردوی داخلی در شهرهای گلستان، بوشهر و قشم داشتیم و یکسری از اردوهای برون مرزی ما انجام نشد. البته به مسابقات کاپ دو برلین رفتیم و در این رقابت ها حضور داشتیم.

وی افزود: بعضی از کشورهای آسیایی در رقابت های کاپ دو برلین شرکت نکردند و به همین دلیل شناخت کلی از برخی کشورها نداریم.

اقلیمی تاکید کرد: آب های آرام ۱۲ رشته است و برای اولین بار آن را به ۱۰ رشته کاهش دادند. یک رشته کاملا حذف شده و یکی هم به زودی انجام می شود.

سرمربی آب های آرام در رشته کایاک یادآور شد: ما قرار بود برای دو هفته به مالزی برویم ولی مشکلات سخت افزاری این کشور باعث لغو اردویمان شد به همین دلیل قرار شد قبل از اعزام به بازی های آسیایی به تایلند برویم و احتمالا این اتفاق ۱۸ تا ۲۰ مرداد رخ می دهد.

وی درباره ترکیب تیم آب های آرام تصریح کرد: ما سه دوره مسابقه  انتخابی برگزار کردیم و تیمی ۱۰ نفره از پسران و دختران انتخاب شده اند اما ترکیب نهایی را لحظات آخر یعنی قبل از اعزام به تایلند معرفی می کنیم.

اقلیمی گفت: بعضی از ترکیب ها مشخص است ولی هنوز در یک رشته به توافق نرسیده ایم چون شناخت کاملی از سایر کشورها نداریم. با وجود این ۸۰ تا ۸۵ درصد ترکیب تیم بسته شده است.

همچنین در این نشست خبری افشین فرزام گفت: همیشه تعداد رویدادهای رویینگ ۱۰ ماده بود ولی این بار کشورها می توانند از ۱۵ ماده ۱۱ ماده را انتخاب کنند. بعد از اتمام دوره گذشته بازی های آسیایی برنامه ریزی چهار ساله داشتیم تا رنگ مدال رویینگ را ارتقا دهیم. در آخرین گام هم برای یک اردوی ۲۰ روزه عازم چین می شویم.

سرمربی تیم رویینگ ایران درباره ترکیب این تیم گفت: حساسیت هایی روی قایق های یک نفره بود که برای پسران قبل از اعزام به چین در ارومیه مسابقاتی گذاشتیم. تست دختران هم در پکن برگزار شد. ۹۰ درصد ترکیب تیم نهایی شده است. احتمال کم و زیاد شدن رشته ها وجود دارد که با تصمیم مسئولان فدراسیون قایقرانی در روزهای آینده مشخص می شود.

فرزام خاطرنشان کرد: برای اولین بار چینی ها در این بخش در بازی های آسیایی شرکت می کنند. چینی ها در بخش بانوان رنکینگ جهانی دارند بنابراین در یک نفره سبک وزن بانوان کار سختی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نازنین ملایی  هم در سبک وزن و هم در سنگین وزن نماینده ایران خواهد بود؟ گفت: با اینکه نازنین ملایی فاصله زیادی نسبت به دیگران داشت ولی ترجیح من این است که وی فقط در سبک وزن شرکت کند و مهسا جاور نماینده ما در یک نفره سنگین باشد. فکر می کنم تا اواخر هفته وضعیت مان مشخص شود.

کد خبر 4349225
مرتضی احمدی

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید