امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 203616 |
تاریخ انتشار : 13 آبان 1396 - 13:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله محیط زیست صلح خبر ؛ احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تداوم گرد و غبار تا ظهر امروز در برخی مناطق جنوبی و مرکزی ایران، اظهار کرد:امروز بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط غرب، شمال غرب، سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی […]

به گزارش مجله محیط زیست صلح خبر ؛

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تداوم گرد و غبار تا ظهر امروز در برخی مناطق جنوبی و مرکزی ایران، اظهار کرد:امروز بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط غرب، شمال غرب، سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی پیش بینی می‌شود همچنین شدت بارش در این روز برای جنوب اردبیل، غرب گیلان، نیمه شمالی زنجان، جنوب آذربایجان غربی و غرب کردستان قابل پیش‌بینی است.

وی افزود: فردا (۱۴ آبان ماه) بارش پراکنده و خفیف در برخی نقاط شمال غرب، غرب و غرب خزر پیش بینی می‌شود. از ظهر دوشنبه (۱۵ آبان ماه) نیز با تقویت جریانات ناپایدار تراز میانی دوباره در برخی نقاط شمال غرب، غرب و سواحل غربی خزر، بارش پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی ایلام نیز گفت: آسمان ایلام امروز نیمه ابری تا ابری است و در بعضی ساعات شاهد رگبار و رعد وبرق، گاهی وزش باد و گرد وخاک در این شهر خواهیم بود. بیشینه دما در این روز به ۲۰ درجه سانتیگراد و کمینه آن به ۱۶سانتیگراد می‌رسد. آسمان ایلام فردا کمی ابری تا نیمه ابری است. در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود. دمای هوا در سرترین ساعات روز یکشنبه به ۱۲ و در گرمترین ساعت به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وظیفه با اشاره به پیش‌بینی آسمانی ابری و نیمه ابری برای کرمانشاه طی امروز اظهارکرد: برای بعضی ساعات رگبار و رعد وبرق و گاهی وزش باد و گرد وخاک پیش بینی شده است. بیشینه دمای این استان در روز شنبه ۲۳ و کمینه آن ۱۱ درجه سانتیگراد است. فردا نیز کرمانشاه شاهد آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات بارش پراکنده  و وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای استان کرمانشاه در این روز به  ۲۰ درجه سانتیگراد و کمینه آن به ۱۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی،  امروز اهواز آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط غبار آلود خواهد داشت. بیشینه دمای این روز ۳۱ درجه و کمینه آن ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. روز یکشنبه برای این استان، آسمانی قسمتی ابری و در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی پیش بینی می‌شود. بیشینه دمای آن نیز ۳۲ درجه و کمینه آن ۲۲ درجه سانتیگراد برآورد می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی تهران طی امروز و فردا نیز گفت: آسمان استان تهران فردا کمی ابری خواهد بود و در بعضی ساعات با افزایش ابر و وزش باد روبرو می‌شود. دمای هوا در گرمترین ساعت روز به ۲۲ درجه و در سردترین ساعت به ۱۳ درجه سانتیگراد می‌رسد. روز دوشنبه آسمان تهران، کمی ابری و همراه غبار صبحگاهی پیش بینی شده است. این استان در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد روبرو می‌شود. بیشینه دما در این روز ۲۳ درجه و کمینه آن نیز ۱۳درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبرنگاران صلح خبر

قوانین خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبرنگاران صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید