امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 235685 |
تاریخ انتشار : 23 تیر 1397 - 13:20 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر حمید بی غم در گفتگو با خبرنگار صلح خبر، به دلایل تساوی تیم فوتسال مس سونگون مقابل ارژن در هفته دوم پرداخت و دغدغه‌هایش برای حضور در جام باشگاه های آسیا را تشریح کرد. گفتگوی بی غم در ذیل می آید: * صلح خبر – آقای بی غم! چه […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

حمید بی غم در گفتگو با خبرنگار صلح خبر، به دلایل تساوی تیم فوتسال مس سونگون مقابل ارژن در هفته دوم پرداخت و دغدغه‌هایش برای حضور در جام باشگاه های آسیا را تشریح کرد. گفتگوی بی غم در ذیل می آید:

* صلح خبر – آقای بی غم! چه شد که مقابل ارژن متوقف شدید و به پیروزی نرسیدید؟

– حمید بی غم: ما چهار بازیکن اصلی خود را برای این بازی به شیراز نبرده بودیم. تیمی داشتیم متشکل از نفرات جوان و دو، سه بازیکن باتجربه. برای همین بازی پر رفت و برگشت و احساسی بود. نتوانستیم بازی را کنترل کنیم ولی خدا را شکر که یک امتیاز را گرفتیم.

* به کدام بازیکنان خود استراحت داده بودید؟

– احمدی، عزتی، سنگ سفیدی و صمیمی.

* چرا این نفرات را با خود نبرده بودید؟

– متاسفانه قانونی هست که تیم های غیر ایرانی می توانند برای جام باشگاه های آسیا بازیکن ایرانی بگیرند ولی ما نمی توانیم. مجموعه مس سونگون نمی تواند بازیکن ایرانی بگیرد چون این قانون وضع شده است. در واقع قانون علیه ما است. چند بازیکن ایرانی به تیم های عراق و لبنان رفته اند و وقتی جام باشگاه ها تمام شود، دوباره می توانند به ایران برگردند و بازی کنند. این بازیکنان با شرایط دلار راحت به خارج از ایران می روند ولی به مس نمی آیند. ضمن اینکه ما یک بازیکن ایرانی را کمکی می خواستیم و باشگاه این بازیکن هم مخالفتی نداشت اما قانون این اجازه را نداد. از این جهت اگر نفرات اصلی هم مصدوم شوند دچار مشکل خواهیم شد.

* در واقع شما لیگ را قربانی جام باشگاه های آسیا می کنید؟

– مجبوریم در ۴ هفته ابتدایی لیگ مدارا کنیم تا به آسیا برویم و برگردیم.

* باتوجه به اینکه مس مدافع عنوان قهرمانی لیگ است، آیا باشگاه از این طرز فکر حمایت می کند؟

– من آنچه که وظیفه داشته ام را برای باشگاه شرح داده ام. ۴ هفته ابتدایی نگاه مثبتی به لیگ ایران ندارم؛ به همان دلیلی که در بالا گفتم. ما سه سال در آسیا قهرمان نشده ایم. باید هرطور شده امسال قهرمانی در آسیا را برای ایران به ارمغان بیاوریم. در لیگ می توانیم بعدا هم جبران کنیم. من این مسائل را با باشگاه در میان گذاشته ام.

* آیا در دو بازی باقی مانده تا قبل از اعزام به آسیا به همین ۴ بازیکن استراحت می دهید یا برنامه شما فرق می کند؟

– بازی بعدی ما با شهروند ساری و در تبریز برگزار می شود. سپس در هفته چهارم باید در دیداری خارج از خانه به مصاف اهورا برویم. از آنجا که قبل از اعزام، تنها بازی خانگی ما دیدار با شهروند است، برای همین با تمام قدرت و با تیم کامل به میدان می رویم چون این مسابقه به نوعی بدرقه ما به آسیا هم محسوب می شود. اما در بازی با اهورا هیچ کدام از نفرات اصلی را با خودمان نمی بریم. بازی با اهورا روز دوم مرداد است و ما باید روز سوم به اندونزی اعزام شویم. برای همین شرایط ریکاوری و استراحت فراهم نیست و با تیم امیدهایمان با اهورا بازی خواهیم کرد.

کد خبر 4346017
مرتضی احمدی

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید