امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 148610 |
تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1396 - 11:50 | ارسال توسط :
49
1
ارسال به دوستان
پ

برنده مناظره دوم چه کسی بود ؟ تیم روحانی جهانگیری موفق تر عمل کردند برنده مناظره سوم چه کسی بود؟  به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ مناظره دوم هم برگزار شد و سیل تحلیل ها و گزارش ها در این موضوع بسیار انبوه بود. هر یک از حامیان نامزدها ، کاندیدای خود را پیروز میدان […]

برنده مناظره دوم چه کسی بود ؟ تیم روحانی جهانگیری موفق تر عمل کردند

برنده مناظره سوم چه کسی بود؟  به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

مناظره دوم هم برگزار شد و سیل تحلیل ها و گزارش ها در این موضوع بسیار انبوه بود.

هر یک از حامیان نامزدها ، کاندیدای خود را پیروز میدان می دانستند ولی آنچه مهم است نظر و رای اکثریت مردم در روز 29 اردیبهشت ماه 96 می باشد.

مناظره دوم که در موضوعات سیاست داخلی و خارجی و فرهنگی پی گرفته می شد از لحظات آغازین با حرارت آغاز شد.

تیم قالیباف رئیسی

قالیباف که سخنران اول مناظره بود.

او در همان لحظات اولیه با حمله به دولت و عملکرد روحانی و وزیر آموزش و پرورش و پیش کشیدن موضوع واردات کالا توسط دختر او، فضا را دو قطبی و چالشی کرد.

رئیسی در این مناظره قدری تاکتیک انتخاباتیش را تغییر داد و با رعایت احتیاط وارد مجادله با دولتی ها شد .

اقدامی که در مناظره اول انتخابات ریاست جمهوری خبری از آن نبود.

زوج میرسلیم و هاشمی طبا

میرسلیم و هشمی طبا نیز فعالیت جدی تری در جهت تقویت جریان نزدیک به خود داشتند.

به طوری که میرسلیم تلاش کرد تیغ انتقادات را بیشتر به سمت دولت نشانه بگیرد.

هاشمی طبا در جهت حمایت از دولت  سخن گفت و این نشان از هماهنگی های پیش از مناظره دارد.

روحانی بی فروغ

برآوردها نشان میدهد در این مناظره روحانی باز هم فروغ مورد انتظار را نداشت و از یکه تازی جهانگیری نیز خبری نبود.

اما با این وجود در مجموع نظرات دولتی ها بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و موفق تر از مناظره قبل بودند.

عملکرد روحانی بهتر از مناظره قبلی تخمین زده می شود که نظر سنجی ها نیز این مساله را نشان می دهد.

ضعف در مناظره

با توجه به اینکه این مناظره در موضوع سیاسی و فرهنگی بود، انتظار می رفت زوج روحانی و جهانگیری بیشترین استفاده را از آن ببرند.

ان موضوع همان جایی بود که انتظار می رفت دولتی ها عملکرد بهتری داشته باشند.

علت نظر مردم

علت جلب نظر مردم با وجود عملکرد نه چندان قابل دفاع دولتی ها در این مناظره در واقع عملکرد گذشته آن ها و انتظارات مردم بود.

باید دو بحث را از هم متمایز نماییم.

اینکه تا چه حد حوزه فرهنگ و سیاست مزیت دولت بود و تا چه حد دولتی ها از عملکرد خود در این بخش خوب دفاع کردند. دو سوال مجزا می باشد.

در پاسخ به سوال اول باید گفت که اکثر حامیان دولت در واقع به واسطه این حوزه ها از دولت حمایت می کنند

و آن ها خواهان تغییراتی در فضای فرهنگی و سیاسی بوده اند و هستند.

عملکرد اندک برنده مناظره دوم

دولتی ها در مناظره دوم فرصت داشتند با فاصله از رقبا پیشی بگیرند.

گفتن چند جمله در باب فرهنگ و هنر و برجام و احزاب از طرف روحانی کافی بود تا مناظره را ببرد.

اما در واقع روحانی حداقلی از ظرفیت های این حوزه را استفاده کرد و اگر درست عمل می نمود به مراتب می توانست در مناظره دوم پیش تر بیفتد.

نتایج نظرسنجی برنده مناظره دوم تاکنون

  1. روحانی 49.02درصد
  2. قالیباف 20.91درصد
  3. رئیسی 18.92درصد
  4. جهانگیری 8.02درصد
  5. میرسلیم 1درصد
  6. هاشمی طباء 1درصد

کل آراء صحیح 2156 رای تاکنون


[poll id=”7″]

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  3. از ارسال کاریکاتور یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  4. رعایت کپی رایت الزامی است.
  5. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی و خبریار صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 49
    1. نویسنده :ناشناس

      رای من یا قالیباف یا رئیسی …زنده باد قالیباف و رئیسیییییییییی

    1. نویسنده :ناشناس

      اونایی که هنوز از دولت دفاع میکنید! از خواب غفلت بیدار شید. روحانی اونیکه ما فک میکردیم نشد. واقعا این رکود وحشتناک غیر قابل تحمل. خیلی از کارگاهها که تعطیل شده ، خیلیهاشون هم اصلا سود ده نیستن و چندماه بیشتر نمیتونن تحمل کنن

    1. نویسنده :علی

      دوستان از حامیان دولت انتظار نداشته باشید که به شکست اعتراف کنن، درک کنید که خیلی سخته که ببینی جریانی که بهش دل بستی انقدر ضعیف و تسلیم باشد. بی شک کار دولت حرف تمومه. مخصوصا تو شهرستانها اوضاع روحانی خییییلی خرابه. البته خودشم خبر داره و به همین دلیل جرأت سفر استانی و سخنرانی برای مردم رو نداره. چون احتمالا داستان روز کارگر تکرار خواهد شد.

      1. نویسنده :ایرانی

        احسنت، شدیدا موافقم ، اکثریت به قریب اتفاق ملت از دولت کنونی راضی نیستند؛ کار و کاسبی ملت خراب، حوادث جان خراش پشت حادثه، اتمی هم که سیمان پر کردند رفت پی کارش، نه تنها چرخ اقتصاد مردم نچرخید همون یه ذره چرخشی هم که داشت ایستاد و به شعارهای انتخاباتی عمل نشد، مگر قرار نبود در روز امضای قرارداد تمام تحریم های یک جانبه و چند جانبه از بین بره چی شد دبه در اوردند و الان دارند اعلام می کنند همچین قراری نداشتیم…تا کی دروغ

        1. نویسنده :علی

          بازهم حضور روحانی و بازهم اعتراضات شدید!اعتراض امروز معدنچیان مظلوم ازادشهر، و مردم ارومیه، و این داستان ادامه دارد…….
          اقای روحانی شما که چهارساله در اتاقتون و به دور از مردم و مشکلاتشون بسر میبردید و یک مشت کاسب و تاجر رو بعنوان وزیر دور خودتون جمع کردید! بهتره برای حفظ شخصیتتان از داخل همون اتاق تبلیغات کنید یا حداقل بدون سپر و ضربه گیر و پوشش از کاخ نجومی خود خارج نشوید.

      1. نویسنده :ایرانی

        احسنت، شدیدا موافقم ، اکثریت به قریب اتفاق ملت از دولت کنونی راضی نیستند؛ کار و کاسبی ملت خراب، حوادث جان خراش پشت حادثه، اتمی هم که سیمان پر کردند رفت پی کارش، نه تنها چرخ اقتصاد مردم نچرخید همون یه ذره چرخشی هم که داشت ایستاد و به شعارهای انتخاباتی عمل نشد، مگر قرار نبود در روز امضای قرارداد تمام تحریم های یک جانبه و چند جانبه از بین بره چی شد دبه در اوردند و الان دارند اعلام می کنند همچین قراری نداشتیم…تا کی دروغ…. از سایتی که حامی دولته انتظار بیشتر از اینم نمی شه داشت

        1. نویسنده :اپراتور407

          شما 4 نظر با نام های “ایرانی” “ناشناس” و “عابر” منتشر کرده اید. به جای اینکار نظر خودتان را به صورت واضح و با یک نام کاربری منتشر کنید. نظراتی که شامل فحش و ناسزا و الفاظ رکیک می باشد، بدون تردید و برطبق قوانین مطبوعات، پاک می شود.

          پایگاه صلح خبر ایران، یک مجموعه فراجناحی و ملی می باشد و تمام نظرات و دیدگاه ها، از تمام طیف ها در آن منتشر می شود. رویه ملی و مردمی پایگاه در طی چندسال گذشته، کاملا مشخص بوده و نیاز به سند و مدرک ندارد.

          همچنین پایگاه صلح خبر ایران هیچ ارتباطی با جناح ها و احزاب سیاسی نداشته و ندارد و تاکنون ریالی از دولت یا سازمان یا ارگانی، پول دریافت نکرده است. اگر سندی دارید ارسال نمایید تا در سایت با نام شما منتشر شود.

    1. نویسنده :هاشمی

      من موندم رفقا چطور میگن روحانی خوب بود به کدوم یکی از سوالها تونست جواب بده کاری نکرده که جواب بده .یه مقدار منصفانه صحبت کنید

      1. نویسنده :ناشناس

        تعصب کورکورانه. به نظر من ادم رای سفید بندازه بهتر از اینه که به دولت رکود و بیکاری و حرف و حرف وحرف وحرف و حرف وحرف و حرف و حرف و……………………….حرف رأی بذه. خواااهشا نگید از احمدی نژاد بهتره!!!یا اینکه خرابکاری اونو نمیشه جمع کرد!! اصلا احمدی نژاد بد. بابا چهار سال دولت داره حرف میزنه . مگه ما چندسال عمر میکنیم که 8 سالش رو اون خراب کرد، 8سالم حروم حرف زدنای روحانی بشه. بخداا اگه رأی بیاره چهارسال اینده رو هم در باره احمدی نژاد حرف میزنه. بخدااااااااا قسم این دولت بفکر مردم و کارگر جماعت نیست . وقتی به قاچاقچی میگن مظلوم! به مفسد اقتصادی میگن ذخیره نظام!!! بایدم بزن دهن من کارگرو خورد کنن. من بمیرم به روحانی رای نمیدم.

      1. نویسنده :عابر

        انقدر شهامت داشته باشید نظرات رو پاک نکنید و بگذارید بمونه وگرنه همین که خودتون بدونید چه خبره کافیه…ملت به دولت رکود و بی کاری و ضعف دیپلماسی خارجی و حادثه پشت حادثه رای نخواهند داد…درود به قالیباف و رئیسی

        1. نویسنده :اپراتور407

          شما ۴ نظر با نام های “ایرانی” “ناشناس” و “عابر” منتشر کرده اید. به جای اینکار نظر خودتان را به صورت واضح و با یک نام کاربری منتشر کنید. نظراتی که شامل فحش و ناسزا و الفاظ رکیک می باشد، بدون تردید و برطبق قوانین مطبوعات، پاک می شود.

    1. نویسنده :رضا از مشهد

      من نمی دونم چرا اصولگراها از طریق تخریب شدید رقیب میخوان رای بیارن. سال 84 و 88 احمدی نژاد و الان هم قالیباف و رییسی و میرسلیم. آقای رییسی 10 سال رییس سازمان بازرسی بود و بابت فساد مالی چه کرد؟ آقای قالیباف رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا بود و چه کرد؟

      1. نویسنده :ناشناس

        اینکه کشور توی رکوده،همه کارخونه ها دارن تعطیل میشن،قدرت خرید مردم بشدت کم شده، هرکی انتقاد کنه بهش فحش میدن، اینکه 40درصدجوونا بیکارن،فاصله طبقاتی بیشترشده،کابینه دولت پیر و خسته و ناکارامدو. بیحاله و همشون دنبال کاسبی و تجارت خودشونن،اینکه وزیر مملکت تو کار قاچاقه، منه کاسب دارم ورشکست میشم، و…….. تخریبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینها حقیقت محضه. شماها خودوتونو به خواب که چه عرض کنم به مردن زدید!!!(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. نویسنده :غزل

      انصافا دولت در ٤ سال گذشته اواربرداري كرده و با وزراي لايقي مانند هاشمي، زنگنه، طيب نيا، به ويژه ظريف و جهانگيري علي رغم كارشكني هايي كه تاكنون صورت گرفته است اينده خوبي را براي كشور رقم خواهند زد در عين حال قطعا كابينة نياز به بازنگري خواهد داشت أنشالله كه مردم فهيم روحاني را در نيمه راه همراهي خواهند كرد و بازگشت به ٨٤ نخواهيم داشت. يا حق

      1. نویسنده :عقل سرخ-مهدی محمدی

        حسن روحانی می گوید 4 سال مشغول آواربرداری از کارنامه احمدی نژاد بوده است. مردم می گویند او ظاهرا آوار را برداشته و بر سر زندگی آنها ریخته است. حسن روحانی می گوید 4 سال وقت می خواهد تا کار را تمام کند. مردم می گویند آنچه در حال تمام شدن است کار زندگی آنهاست. حسن روحانی می گوید آیا در این 4 سال هیچ کار خوبی نکرده است؟ مردم می گویند جز برجام اساسا چیزی از عملکرد دولت یادشان نمی آید که آن هم بدل به نان و آب نشده و با روحانی هرگز نخواهد شد. روحانی می گوید وعده های کاندیداهای دیگر عملی نیست. مردم می گویند چرا او تا امروز حتی یک وعده برای 4 سال آینده نداده است؟ روحانی می گوید اگر رای نیاورد تندروها بر سر کار خواهند آمد. مردم می گویند اگر کسی سر کار بیاید که در راه ایجاد شغل و خروج از رکود، تند برود، چه اشکالی دارد؟!

    1. نویسنده :یعقوب

      من طرفدار ریسی هستم ولی منطقم میگه روحانی برنده است

    1. نویسنده :یاور حق

      زشت ترین صحنه مناظره دوم:
      خنده روحانی وقتی قالیباف در مورد بیکاری ناشی از واردات غیر ضروری آنهم توسط وزیر آموزش صحبت می کرد بطوریکه حسابی دل معلمان و کارگران بیکار را کباب نمود

    1. نویسنده :سعید مصطفوی

      شاید نظرات ما خواننده ها از روی تعصب به کاندیدای مورد نظرمون باشه. ولی انصاف رو رعایت کنیم و بعد یه قضاوت کنیم ببینیم کجا هستیم و مردم بیطرف چه کسی را انتخاب میکنن. این شاید طرفدارانشونو خوشحال کنه ولی مردم بی طرف مطمئنا به خوبی میتوانن قضاوت کنن که چه کسی برای آیندشون مفیدتره.
      من فقط اینو میدونم که من به عنوان یه جوان در این 4 سال دیدم که دلالی از بین رفت. در این 4 سال تورم مهار شد که قیمت خونه زیاد نشد و تونستیم با وام مسکن یکم خونه بخریم. واقعا در دوران احمدی نژاد میتونستید خونه بخرید؟ در اون دوران قیمت خونه 300% افزایش یافت.
      مردم به خودمون بیایم . تعصب رو بذاریم کنار. اینا فقط دارن بازی حزبی میکنن. مثلا آقای میرسلیم که امروز منقد بودن واقعا چرا هفته گذشته هیچ حرفی نمیزدن؟ چرا در دولت گذشته هیچ حرفی نزدن؟ پس بدونید که اینا به دنبال مشکل مردم نیستن و فقط و فقط دنبال بازی حزب و کاسبی خودشون هستن.

    1. نویسنده :فقط خدا

      روحانی برنده بود

    1. نویسنده :96درصدی ها

      بنده از 96 درصدی ها هستم و بیکار ولی با مناظره امروز صلاح رو در این دیدم که به روحانی رای بدهم

      1. نویسنده :ناشناس

        پس معلومه به بیکاری و استراحت عادت کردید.

    1. نویسنده :اپراتور407

      کاربران محترم از ارسال نظرات حاوی الفاظ رکیک اکیدا خودداری نمایند. نظرات خلاف شئون حذف می گردند. نظر یا انتقاد خود را با ادبیات مناسب مطرح نمایید.

    1. نویسنده :بنده خدا

      سلام. تا مدتی قبل به شدت عقاید اصلاح طلبانه داشتم. و از طرف داران روحانی بودم. الان میخوام به انصاف نظرم رو اعلام کنم. من اصلا از قالیباف خوشم نمیاد ولی خداییش سوالاتی که مطرح کرد همش هم بی اساس و پی پایه نبود. ببینید دولت روحانی تو بحث سیاست خارجی عملکردش بد نبوده و دستاوردهایی هم داشته که واقعا نمیشه انکار کرد. ولی قبول کنیم که عملکرد بعضی از وزیراش هیچ جایی واسه دفاع نمیزاره. مثلا وزیر مسکن و شهرسازی . اون از انتقاد پذیریش و پاسخگویی و بی عرضه گی تو تکمیل پروژه ای مثل مسکن مهر که حالا درست یا غلط تعهد دولت به ملته. وزیر صنایع ,وزیر جهاد کشاورزی, وزیر نیرو, وزیر کار, رییس محیط زیست و …. . آقا خدایی به تمام معنا افتضاح به بار آوردن. خوبه که هممون به مسائل نگاه همراه با انصاف داشته باشیم.

      1. نویسنده :ناشناس

        دقیقا مسئله اصلی اینه که دولت در مسائل اصلی مثل اشتغال و رونق بازار و مسکن بسیار ناموفق بوده. بنظر منم اصلا عاقلانه نیست که مثلا از لج قالیباف یا احمدی نژاد یا هر چیز دیگه ای،دوباره به این دولت رأی بدیم. البته تاجر وکاسب بودن اعضای دولت به تنهایی دلیل محکمیست واسه عدم رأی به این دولت.

    1. نویسنده :زنده باد اصلاحات

      اصول گرایان بازنده اصلی این مناظره ها هستند چون فقط دولت را تخریب می کنند . یعنی این دولت هیچ کار خوبی انجام نداده است؟؟؟

    1. نویسنده :شاهد

      اصول گرایان بازنده اصلی این مناظره ها هستند چون فقط دولت را تخریب می کنند . یعنی این دولت هیچ کار خوبی انجام نداده است؟؟؟

    1. نویسنده :سلام بر روحانی

      آقای قالیباف بازنده هردو مناظره بود. اون اخلاق رو باخت. حتی نگذاشت مناظره ای به این مهمی زیاد وارد بحثهای مهم بشه و همه اش مسائل حاشیه ای رو مطرح میکرد.

      1. نویسنده :ناشناس

        اره بابا!همش از چیزای الکی مثل بیکاری و رکود و وزیر قاچاقچی و ناکارامدی دولت حرف زد، اجازه نداد بحثای مهمی مثل شجریان و اصغر فرهادی و کنسرت وشیرخشک مطرح شه خخخخخخخخخخخخخخخخ

    1. نویسنده :یاوران انقلاب اسلامی

      خدا حافظ روحانی و جهانگیری!

    1. نویسنده :جواد حقی

      با درود بر راستگويان
      همه از كمبود ها مي گويند ولي واقعا كدام تفكر ايران را به اين روز انداخت تحريم ، ايران هراسي ، تروريست خواندن ايران؛ فقر ؛ عقب بودن از دنيا؛ بيكاري ؛ انهايي كه مردم را به افزايش جمعيت تشويق مي كنند ايا به بيكاري اين ملت فكر كرده اند واقعا اقاي روحاني نماينده تفكري است كه به اعتلاي ايران مدرن مي انديشند عقب ماندگي مال اين چهار نيست ريشه در تحجر و عقب گردي به دنياي مدرن است با علم مي توان كشور نجات داد نه با شعار

    1. نویسنده :محمدجواد

      توی این مناظره روجانی و رییسی خوب ظاهر شدند.
      میرسلیم هم بد نبود سه نفر دیگه حرف خاصی نداشتند.
      به نظر میرسید جهانگیری هم با تصیممی که ار قبل گرفته شده بود عقب کشیده بود تا تاثیری روی رای روجانی نگذارد.

    1. نویسنده :مستضعفین

      چرا کسی به این حرف اسحاق توجه نکرد که گفت تا پریروز نمی دونستم دارن در مورد کدوم وزیرمون صحبت می کنن؟!
      یعنی تمام وزراشون تو کار تجارتن! سوژه جالبیه

    1. نویسنده :جبهه انقلاب اسلامی

      میرسلیم خیلی قوی ظاهر شد
      رای من قالیباف

    1. نویسنده :جبهه انقلاب

      قرار نیست رییس جمهور به تنهایی کشورو اداره کنه، میتونه کلی وزیر باتجربه انتخاب کنه، برای من مهمتر از هرچیزی صداقت و سلامت شخصه رییس جمهوره که ازین باب به نظرم آقای رییسی ارجح تر هستند

    1. نویسنده :زنده باد رئیسی

      فقط بزرگمنشی و وقار رئیسی

    1. نویسنده :انقلابی

      پیشرفت روحانی خوب و محسوس بود خصوصا قسمت جمع بندیش ولی هنوز با روحانی 92 فاصله داره
      باید بی پرواتر و مستقیم تر جوابشون و بده
      روحانی محکم برو جلو مرد
      قلب یه ملت مثل شیر پشت سرت ه
      با روحانی به پیش تا 1400

    1. نویسنده :دروغ نه

      خدا قطعا جای حق نشسته دوست عزیز
      رسوا شود که در او غش باشد
      خدا همین امروز گذاشت تو کاسه ی جناب سرهنگ

    1. نویسنده :حامی قالیباف

      ظاهرا این بار همه مقید بودند که یک سری اصول را رعایت کنند، بخاطر همین مناظرات زیاد داغ نبود.

      در ابتدا روحانی خوب بود و قالیباف و جهانگیری چنگی به دل نمی زدند مخصوصا آقای جهانگیری که از رو داشت ” انشاء” می خواند.

      اما روحانی یک جا خیلی بد کرد که بحث ” فرقه گرایی ” را پیش کشاند تا منافع حزبی را بر منافع ملی ، برای بار چندم ، قربانی کند.

      اما در مقابل قالیباف یک جا خیلی خوب کرد، در آخر مناظره ، که “چالش ” لیست اموال نامزدها و نزدیکان شان را پیش کشاند. به نظر ، این چالش می تواند به “مطالبه مردمی” تبدیل شود و محکی برای صداقت و یا عدم آن برای نامزدها باشد.

    1. نویسنده :ستاره

      اشرافی گری باید از بین مسولین کشور برداشته بشه راهش اینه که تفکر لیبرالیستی از بین بره بس نباید به لیبرال دمکراتهای اسلام امریکایی رای بدیم

    1. نویسنده :زنده باد روحانی

      آقای روحانی بی شک پیروز مناظره بود واز مناظره ی اول بسیار قویتر ظاهر شد…! آقای میرسلیم هم بیشتر از مناظره ی نخست و فیلم تبلیغاتی از چهره ی واقعی خود رونمایی کرد و از جاده ی انصاف خارج شد و نشان داد که هم از اطلاعات کافی برخوردار نیست(اطلاعات اشتباه) و هم از تحمل و مدارا برخوردار نیست (ری اکشن ها) و هم در سیاه نمایی دانسته یا نادانسته چیزی کمتر از آقای قالیباف ندارد…!

    1. نویسنده :فقط رئیسی

      در مناظره دوّم روحانی قوی تر ظاهر شد و رئیسی نیز بهتر نشان داد این دو کاندیدای اصلی انتخابات، امروز میدان دار اصلی مناظره بودند.
      هاشمی طبا در دفاع از دولت و میرسلیم نیز در حمله به دولت مشخص تر و هدفمند صحبت کردند
      قالیباف و جهانگیری در مناظره دوم کم فروغ تر نشان دادند.

    1. نویسنده :روحانی

      الان روحانی باید بگه:
      آقای قالیباف! من با پژو پارس اومدم صداوسیما الان باید با قایق برگردم پاستور :))

    1. نویسنده :فقط روحانی

      بی شک روحانی با صحبت های بخش آخرش اگر مردم یادشون بیاد…

      و این بخش
      روحانی: کپی‌برداری‌های ناشیانه نکنیم. درصد درست نکنیم. یه جایی جنبش ۹۹درصدی درست شده ما چون سال ۹۶ است ۹۶درصدی درست کنیم؟

    1. نویسنده :محمدرضا

      قالیباف پیروز بود همه اینو میدونن

    1. نویسنده :شهاب

      زنده باد رئیسی
      یه سرو گردن بالتر از بقیه بود

    1. نویسنده :ساقی

      عده ای فکر می کنن اگه ژست اپوزیسیون بگیرن و سیاه نمایی کنن مردم بهشون رای میدن

      1. نویسنده :علی

        عجیب ترین نکته اینه که کسایی که چهارسال در رأس کار بودن فقط حررررررررررررررررررررررف زدن و مشغول خریدوفروش و تجارت بودن ،بجای پاسخگویی ژست اپوزیسیون بگیرن. اقای روحانی و ضربه گیر محترم الان زنگ حساب است ،لطفا انشا نخوانید.

      1. نویسنده :علی

        عجیب ترین نکته اینه که کسایی که چهارسال در رأس کار بودن فقط حررررررررررررررررررررررف زدن و مشغول خریدوفروش و تجارت بودن ،بجای پاسخگویی ژست اپوزیسیون بگیرن. اقای روحانی و ضربه گیر محترم الان زنگ حساب است ،لطفا انشا نخوانید.

    1. نویسنده :حامی

      مطرح کردن مطائل حاشیه ای واقعا درد مردم نیست