امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 209538 |
تاریخ انتشار : 13 آذر 1396 - 20:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر آبادان – سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: بازیکنانم امروز در بخش حمله بسیار خوب ظاهر شدند و من از این بابت بسیار راضی هستم.  به گزارش خبرنگار صلح خبر، حماد سامری عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

آبادان – سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: بازیکنانم امروز در بخش حمله بسیار خوب ظاهر شدند و من از این بابت بسیار راضی هستم. 

به گزارش خبرنگار صلح خبر، حماد سامری عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود و تماشاچیان از این بازی لذت بردند. قول داده بودیم در دور بازگشت، بازیهای خوب و با کیفیت تری را انجام دهیم و فکر کنم بازی امروز نیز از جمله همین بازیها بود. 

وی اظهار کرد: بازی با کیفیتی بود. در بخش حمله تیم خیلی راضی هستم البته در دفاع می توانیم خیلی بهتر از این باشیم و به طور قطع بازیهای بعدی را بهتر و با کیفیت تر بازی می کنیم. 

سامری در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: ما سه بازی حساس و سخت را با تیمهای پتروشیمی، شهرداری تبریز و مهرام تهران در پیش رو داریم و برای این بازیها خودمان را آماده کرده ایم تا بتوانیم در این بازیها بهتر از نیم فصل امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، از سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور امروز از ساعت ۱۶ تیم های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان در نخستین بازی از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال در سالن ۱۷ شهریور به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه ۹۶ بر ۸۰ به سود نفتی ها خاتمه یافت.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید