امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 208729 |
تاریخ انتشار : 10 آذر 1396 - 11:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: قهرمانی نیم فصل بازیکنان ما را دچار غرور نکرده و آنها فقط به حضور در لیگ برتر فکر می کنند. محمود فکری در گفتگو با خبرنگار صلح خبر در خصوص صدرنشینی تیمش در پایان دور رفت رقابت های لیگ دسته اول گفت: […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: قهرمانی نیم فصل بازیکنان ما را دچار غرور نکرده و آنها فقط به حضور در لیگ برتر فکر می کنند.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار صلح خبر در خصوص صدرنشینی تیمش در پایان دور رفت رقابت های لیگ دسته اول گفت: لطف خدا شامل حال ما شد که توانستیم نیمی از راه را طی کرده و به قهرمانی در نیم فصل برسیم.

وی تأکید کرد: فصل گذشته شرایط سختی داشتیم اما در پایان فصل با برنامه ریزی دقیق و خوبی که مسئولان تیم داشتند و هدف گذاری ما که رسیدن به لیگ برتر بود، زمان را از دست نداده و به سرعت با بازیکنان قرارداد بسته و خیلی زود کارمان را شروع کردیم. اگرچه کم و کاستی وجود داشت اما با درایت مدیران و حمایت مردم خوب مسجد سلیمان توانستیم نتایج خوبی کسب کرده و به قهرمانی در نیم فصل دست پیدا کنیم.

فکری در پاسخ به این سوال که فکر می کردید بتوانید بازی های خوبی را همراه با پیروزی به نمایش بگذارید؟ اظهار داشت: به بازیکنانم ایمان داشتم، آنها کامل بودند و تنها یک هدف داشتند، آن هم موفقیت تیم در لیگ بود. همه با تمام وجود تلاش کردیم و حمایت هواداران که هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند باعث شد نتایج خوبی به دست آورده و با اختلاف زیادی نسبت به تیم دوم، نیم فصل را به پایان برسانیم. اگرچه هنوز تا رسیدن به لیگ برتر راه زیادی در پیش داریم و باید روند موفقیت هایمان را بدون اشتباه ادامه دهیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که بازیکنان شما جوان اند، آیا احتمال دارد دچار غرور شوند گفت: درست است که بازیکنان من جوان هستند اما به بلوغ فکری کامل رسیده و تا قطعی نشدن حضورشان در لیگ برتر دست از تلاش برنمی دارند و هرگز در چهره آنها، غروری ندیدم که بخواهد آنها را به زمین بزند.

وی در مورد پیروزی تیمش برابر نساجی قائم شهر افزود: بازی سختی بود، باید مقابل تیمی قرار می گرفتم که فوتبالم را از آنجا آغاز کردم و از این تیم به استقلال آمده ام و شناخته شده ام اما فوتبال حرفه ای این مسائل را بر نمی تابد و من به نفت تعهد دارم و باید تمام حریفان را شکست داده تا به لیگ برتر راه پیدا کنم اما آرزو دارم تیم ما و نساجی، دو تیمی باشند که به لیگ برتر راه پیدا می کنند.

فکری ادامه داد: خوشبختانه آرامش خوبی در نفت مسجد سلیمان حاکم است، بازیکنان ما ۳۵ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند و قرار است تا هفته آینده ۱۵ درصد دیگر را هم دریافت کنیم تا بدون دغدغه و با آرامش کارمان را برای رسیدن به لیگ برتر ادامه دهیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص جذب بازیکن در نیم فصل تأکید کرد: بعید می دانم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم، نفراتمان خوب هستند مگر آنکه خودشان بخواهند از تیم ما جدا شوند که فکر نمی کنم چنین اتفاقی صورت بگیرد بنابراین تمرکز زیادی بر روی جذب بازیکن نخواهیم گذاشت و بیشتر به این فکر خواهیم بود که بخواهیم با تمرین بیشتر، نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال نیز تصریح کرد: شفر شناخت خوبی از تیمش پیدا کرده و فکر می کنم بازی به بازی بهتر خواهد شد. او توانسته اعتماد به نفس را به بازیکنان برگرداند و در چند بازی اخیر دیدیم که بازی بسیار روان، پرسرعت و توأم با گل را به نمایش گذاشته اند.

فکری در پایان خاطرنشان کرد: دیدار دو تیم استقلال و پیکان که ۵ شنبه برگزار خواهد شد برای آبی پوشان بسیار حساس است زیرا می توانند با یک برد دیگر به رده های بالاتر برسند و با عملکرد فنی ای که استقلال در چند بازی گذشته از خود نشان داده، پیروزی در مقابل پیکان دور از انتظار نیست.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید