امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 59989 |
تاریخ انتشار : 12 اسفند 1394 - 20:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

بازدید پایگاه صلح خبر از نمایشگاه آفرینش بازدید پایگاه صلح خبر از نمایشگاه آفرینش نمایشگاه آثار هنری مذهبی ؛ به گزارش اختصاصی پایگاه صلح خبر ایران ریاست پایگاه صلح خبر به همراه جمعی از اعضا محترم خبرگزاری از نمایشگاه آثار هنری آفرینش بازدید نمودند. نمایشگاه آفرینش به همت موسسه خانه دوستان آشنا در مرکز این […]

بازدید پایگاه صلح خبر از نمایشگاه آفرینش

بازدید پایگاه صلح خبر از نمایشگاه آفرینش نمایشگاه آثار هنری مذهبی ؛ به گزارش اختصاصی پایگاه صلح خبر ایران ریاست پایگاه صلح خبر به همراه جمعی از اعضا محترم خبرگزاری از نمایشگاه آثار هنری آفرینش بازدید نمودند. نمایشگاه آفرینش به همت موسسه خانه دوستان آشنا در مرکز این موسسه واقع در خیابان نفت جنوبی در میرداماد برگزار گردید.

به گزارش دفتر مدیریت ریاست پایگاه صلح خبر در دیدار با مدیریت موسسه خانه دوستان آشنا ضمن تبریک بیان داشتند : تلفیق دین و مدهب و شعائر دینی با هنر سبب جذابیت و جذب حداکثری انسان ها به موضوع و نهاد دین می شود. ایشان افزودند : بیان مفاهیم در قالب هنر های دستی و تجسمی باعث می گردد روح لطیف و زیبای الهی قابل درک گردد. تمامی هنرمندان باید این مهم را در نظر بگیرند و خدا را شاکرم که بنده حقیر در این مجموعه معنوی حضور یافتم و از نزدیک از زحمات بی بدیل همه دوستان قدردانی می کنم و توفیق روزافزون را برای همگان خواستارم.

بازدید پایگاه صلح خبر از نمایشگاه آفرینش-3

مدیریت موسسه و نمایشگاه آفرینش نیز با تشکر و قدردانی ویژه از حضور پایگاه صلح خبر در این نمایشگاه معنوی ، حضور ریاست پایگاه صلح خبر را مایه امید و انرژی مثبت و حمایت دانسته و ابزار امیدواری نمودند که این حمایت ها به طور مستمر از هنرمندان ارزشی و جوانان توسط پایگاه صلح خبر صورت پذیرد.

نمایشگاه آفرینش از تاریخ 12 اسفند تا 14 اسفند ماه 94 از ساعت 10 صبح لغایت 19 برپا شده است.

بازدید پایگاه صلح خبر از نمایشگاه آفرینش

در این نمایشگاه آثار بسیار فاخر فیروزه ، معرق کاری ، قلمکار سازی، منبت کاری ، خاتم سازی ، خطاطی ، تذهیب و … به نمایش گذاشته شده است.

بازدید پایگاه صلح خبر از نمایشگاه آفرینش-5

در این بازدید آقای مهندس احمد کجوری از اعضای پایگاه صلح خبر و آقای دکتر برقعی و برخی دیگر از اعضای پایگاه صلح خبر ایران حضور داشتند.

بازدید پایگاه صلح خبر از نمایشگاه آفرینش -4

بازدید پایگاه صلح خبر از نمایشگاه آفرینش-6

بازدید پایگاه صلح خبر از نمایشگاه آفرینش-1

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید