امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 222196 |
تاریخ انتشار : 29 بهمن 1396 - 13:28 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مدیر واحد پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز بارش‌ها در استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، اردبیل، بخش‌های جنوبی آذربایجان غربی، زنجان و همدان شدت بیشتری دارد. همچنین در برخی مناطق جنوب غرب و جنوب کشور […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مدیر واحد پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز بارش‌ها در استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، اردبیل، بخش‌های جنوبی آذربایجان غربی، زنجان و همدان شدت بیشتری دارد. همچنین در برخی مناطق جنوب غرب و جنوب کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که این شرایط توام با خیزش گرد و خاک است.

احد وظیفه در گفت‌وگو با صلح خبر افزود: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی با فعالیت سامانه بارشی امروز(۲۹ بهمن ماه) در نیمه غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی، بارش باران، وزش باد و در مناطق جنوبی‌تر گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود. بارش در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز به صورت برف است.

مدیر واحد پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای روزهای آینده اظهار کرد: فردا (۳۰ بهمن ماه) همزمان با کاهش ناپایداری‌ها در نیمه غربی، گستره بارش‌ها شمال شرق و مناطقی از مرکز و شرق کشور را نیز فرا می‌گیرد. فردا در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور در بعضی نقاط گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد. روز سه شنبه (اول اسفندماه) بارش برف و باران در خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود و به‌تدریج از اواخر وقت این روز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

به گفته وظیفه آب‌های نیمه غربی خلیج فارس امروز و فردا مواج است.

وظیفه در پایان درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: فردا (۳۰ بهمن ماه) آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد به‌تدریج افزایش ابر و در بعد از ظهر با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز به ۱۲ و ۳ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان پایتخت سه شنبه (اول اسفندماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای این روز ۱۳ و ۵ سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید