امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 211942 |
تاریخ انتشار : 26 آذر 1396 - 1:52 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر شهریار- رییس سازمان بهزیستی کشور در همایش تجلیل از معلولان شهرستان‌های غرب استان تهران گفت: مستمری مددجویان متناسب با تورم افزایش می یابد. به گزارش خبرنگار صلح خبر، انوشیروان محسنی‌بندپی شامگاه شنبه در همایش تجلیل از معلولان شهرستان‌های غرب استان تهران که با حضور محمد محمودی شاه نشین، نماینده […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

شهریار- رییس سازمان بهزیستی کشور در همایش تجلیل از معلولان شهرستان‌های غرب استان تهران گفت: مستمری مددجویان متناسب با تورم افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، انوشیروان محسنی‌بندپی شامگاه شنبه در همایش تجلیل از معلولان شهرستان‌های غرب استان تهران که با حضور محمد محمودی شاه نشین، نماینده شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در شهرستان شهریار، برگزار شد، طی سخنانی با بیان این که میزان مستمری مددجویان بهزیستی متناسب با رشد تورم افزایش می‌یابد، گفت: تامین مالی جامعه معلولان از اهداف مهم سازمان بهزیستی است.

وی تنگناها و مشکلات جامعه در حمایت از معلولان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی از سوی دولت در راستای حمایت از معلولان صورت پذیرفته، که باید با تلاش همه جانبه و بهره گیری از ظرفیت های موجود، این حمایت ها را به حداکثر رساند.

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان این که حمایت های نهادهای قانونی از افراد معلول باید افزایش یابد، اضافه کرد: باید مردم و دستگاه‌های دولتی از معلولان پشتیبانی کنند، باید دستگاه ها به وظایفی که قانون برای آن ها مشخص کرده عمل کنند و در این زمینه کوتاهی صورت نپذیرد.

وی عملیاتی شدن قانون جامع حمایت از حقوق معلولان را مورد تاکید قرار داد و گفت: حمایت از معلولان از مهم ترین دغدغه های دولت است.

محسنی‌بندپی گفت: نباید بگذاریم دانش آموزان معلول، به ویژه معلولان جسمی از تحصیل محروم شوند.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید