امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 235948 |
تاریخ انتشار : 26 تیر 1397 - 15:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران افتتاح شد. به گزارش صلح خبر، افتتاح مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران با حضور فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران انجام شد. استخر روباز بوستان بهشت مادران در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ متر […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران افتتاح شد.

به گزارش صلح خبر، افتتاح مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران با حضور فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران انجام شد.

استخر روباز بوستان بهشت مادران در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ متر مربع احداث شده که دارای سازه LSF، کف و بدنه سرامیک، نمای کامپوزیت است. ضمن اینکه این مجموعه ورزشی شامل سالن بدنسازی، سونا، جکوزی و … است. این مجموعه ورزشی و استخر روباز ضمن اینکه می‌تواند تامین کننده بخشی از نیازهای فرهنگی و ورزشی بانوان شهر تهران باشد در نقطه خاص در بوستان و به صورت کاملا محصور است تا بانوان بدون هیچ دغدغه‌ای در این مکان به تفریح و ورزش بپردازند و ضمن استفاده از امکانات بوستان کودکان خود را جهت نگهداری و آموزش به خانه اسباب بازی این مجموعه ورزشی بسپارند.

راکعی مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی و استخر روباز این بوستان از غرفه‌های دل نوشته‌ها، کارگاه‌های متنوع آموزشی از قبیل گلیم و گبه چند روزی طراحی لباس، ساخت بدلیجات، کاپ کیک دخترانه، شطرنج، دارت، بازی لوان چینی و … و غرفه آنالیز جسمانی همراه با طب سنتی و حضور متخصصان و روانشناسی ویژه دختران بازدید کرد.

جشنواره دختران شهر تهران به مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختران در تاریخ ۲۴ تا ۲۸ تیرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر در بوستان بهشت مادران در حال برگزاری است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ بوستان بهشت مادران در مساحتی حدود ۲۰ هکتار در بزرگراه رسالت قرار دارد و از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۹ عصر روزهای شنبه تا پنجشنبه به بانوان اختصاص دارد و روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز در اختیار خانواده‌ها است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید