امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 210908 |
تاریخ انتشار : 20 آذر 1396 - 18:52 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک در واکنش به معرفی خبرگان مجمع این کمیته گفت: قطعا به رئیس جمهور شکایت خواهم کرد. آقای روحانی باید بداند در ورزش چه ظلم‌هایی صورت می‌گیرد. به گزارش خبرنگار صلح خبر، هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک امروز در نشست خود […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک در واکنش به معرفی خبرگان مجمع این کمیته گفت: قطعا به رئیس جمهور شکایت خواهم کرد. آقای روحانی باید بداند در ورزش چه ظلم‌هایی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک امروز در نشست خود محمود مشحون، علی کفاشیان، رضا صالحی امیری، طاهره طاهریان و عاطفه اسلامیان را به عنوان خبرگان ورزشی برای مجمع انتخابات ۲۵ دی ماه معرفی کرد.

این موضوع از سوی اصغر رحیمی که در حال حاضر برای حضور در جلسه هماهنگی سرپرستان کاروان های اعزامی به بازیهای آسیایی، در اندونزی به سر می برد با واکنش مواجه شد.

رحیمی در نشست امروز به عنوان سرپرست قطعی برای اعزام کاروان به این دوره بازیهای آسیایی معرفی شد اما وی ضمن رد این مسئولیت نسبت به عدم حضورش در جمع خبرگان ورزشی انتقاد کرد.

اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار صلح خبر گفت: من ۲۵ سال حضور متوالی در کمیته ملی المپیک دارم. تجربه چندین حضور در رویدادهای بین المللی به عنوان سرپرست و معاون دارم ضمن اینکه از تجربه تدریس در المپیک سولیدارتی نیز برخوردارم. با همه اینها نام من در جمع خبرگان ورزشی نیست اما فردی مثل صالحی امیری به عنوان خبره ورزشی معرفی شده است.

وی که برای انتخابات ۴ سال پیش کمیته ملی المپیک به عنوان خبره ورزشی معرفی شده بود با طرح این سئوال که چرا باید من حذف شوم و صالحی امیری در جمع خبرگان ورزشی قرار بگیرد، ادامه داد: قطعا در این زمینه و ظلمی که کمیته ملی المپیک در حق من و به نوعی ورزشی انجام داده به رئیس جمهور نامه زده و شکایت خود را به طور رسمی مطرح کرده و پیگیر آن خواهم بود. حسن روحانی باید بداند که در دولت وی و در ورزش چه تخلفات و ظلم هایی صورت می گیرد.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی که باید در نشست سه روزه سرپرستان کاروان های اعزامی به بازیهای آسیایی شرکت داشته باشد تصریح کرد: اصلا قرار بود هفته آینده انتخاب خبرگان ورزشی انجام شود. من به عنوان رئیس مرکز تیم های ملی و نماینده ملی کمیته المپیک به اندونزی آمده ام اما وقتی اینجا هستم من را به عنوان سرپرست معرفی می کنند. قطعا این مسئولیت را نخواهم پذیرفت شاید همین فردا به تهران برگردم شاید هم تا پایان در جلسات اندونزی شرکت کنم.

رحیمی که گفته می شد قصد دارد برای دبیرکلی کمیته ملی المپیک ثبت نام کند یادآور شد: با بیش از ۲۰ نفر از اعضای مجمع صحبت کرده بودم و دبیرکلی خود را قطعی کرده بودم البته به هیچ کس نگفته بودم قصد اصلی ام از حضور در انتخابات چیست! من قصد داشتم برای ریاست ثبت نام کنم اما با معرفی کارشناسان خبره در کل جلوی ورود من را گرفتند.

این مقام مسئول تاکید کرد: من می توانم و می دانم که چطور باید برای کمیته المپیک پول آورد. اینجا (ورزش و کمیته المپیک) جای فردی مثل صالحی امیری نیست. مگر ما ورزشی ها مدعی جایگاه هایی هستیم که صالحی امیری آنها را در اختیار داشته؟ وی باید در حوزه خود فعالیت کند یا حداقل حضور در ورزش را از جایی مثل فدراسیون ها و مرکز نظارت شروع کند نه ریاست کمیته؛   قطعا این موضوع را از طریق رئیس جمهور پیگیر خواهم بود.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید