امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 233506 |
تاریخ انتشار : 26 خرداد 1397 - 23:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آشپزی صلح خبر اسنک‌های متفاوت برای میهمانی‌ها وب‌سایت چی: الان رسم شده توی مهمانی ها چند جور مختلفات ساده برای پذیرایی بیشتر در دسترس نیست. قدیمی ترها سرشان با آجیل، بسکوییت و چای گرم می شود، جوان ترها هم با پفک و چیپس و ماست. اسنک های این پست می تواند این […]

به گزارش مجله آشپزی صلح خبر

اسنک‌های متفاوت برای میهمانی‌ها

وب‌سایت چی: الان رسم شده توی مهمانی ها چند جور مختلفات ساده برای پذیرایی بیشتر در دسترس نیست. قدیمی ترها سرشان با آجیل، بسکوییت و چای گرم می شود، جوان ترها هم با پفک و چیپس و ماست. اسنک های این پست می تواند این مهمانی های ساده را متفاوت کند. اما اگر اهل مهمانی دادن و دور هم جمع شدن نیستید، می توانید این اسنک ها را به فرزند کوچک تان بخورانید تا جان بگیرد.

معجون صدادار

اسنک‌های متفاوت برای میهمانی‌ها

۲ تا نان کراکر – همان نان خشک خودمان که این روزها در بازار با طعم های مختلف زیاد است – را با یک قاشق غذاخوری شکلات فندقی قاطی کنید و این معجون «خرت خرت» کن را به یک برش موز بچسبانید.


شترگاوپلنگ خوراکی

اسنک‌های متفاوت برای میهمانی‌ها

ورقه های ژامبون را دور ساقه های خوش قد و بالای کرفس بپیچید و یک ظرف کوچک با یک قاشق چای خوری سس خردل کنارش بگذارید. از مهمانان عزیز بخواهید کرفس-ژامبون-خردل بخورند! (ترکیبش شبیه شترگاوپلنگ است!)


چوب شور نخودی

اسنک‌های متفاوت برای میهمانی‌ها

نصف فنجان نخودفرنگی را با یک قاشق غذاخوری نعنای تازه و خرد شده و دو قاشق چای خوری آب لیموی تازه با هم آشتی بدهید و چند تا چوب شور هم بگذارید کنارشان. اگر مهمانانتان نگفتند: «اوه مای گاد!» من نام دیگری برای خودم انتخاب می کنم!


ذرت بوداده کنجدی

اسنک‌های متفاوت برای میهمانی‌ها

چهار فنجان ذرت بوداده را با نصف قاشق چای خوری روغن کنجد و نصف قاشق چای خوری کنجد قاطی کنید و این معجن جامد جدیدالخلقه را سرو کنید. مزه بانمکی دارد. فقط حواستان به کسانی که از کنجد فراری هستند، باشد.


آجیل شکلاتی لقمه ای

اسنک‌های متفاوت برای میهمانی‌ها

یک چهارم فنجان آجیل بوداده بی نمک با هر ترکیبی که خودتان دوست دارید را با حدود ۳۰گرم شکلات تلخ (۷۰ تا ۸۰ درصد) مخلوط کنید. این دوستان را لای کاغذ مومی در فریزر بگذارید و هروقت خودشان را مغرورانه گرفتند، بخوردیشان! (پیام اخلاقی: غرور چیز بدی است و باعث خورده شدن آدم می شود!)

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید