امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 212161 |
تاریخ انتشار : 27 آذر 1396 - 7:53 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر تیم ملی استرالیا همانند اکثر دوره‌های گذشته در بازی پلی آف راهی جام جهانی شد تا هوادارانش تا آخرین دم، نگران صعود این تیم باشند. به گزارش صلح خبر، استرالیا تنها تیمی در جهان است که حالات مختلف صعود به جام جهانی را تجربه کرده و در این دوره […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

تیم ملی استرالیا همانند اکثر دوره‌های گذشته در بازی پلی آف راهی جام جهانی شد تا هوادارانش تا آخرین دم، نگران صعود این تیم باشند.

به گزارش صلح خبر، استرالیا تنها تیمی در جهان است که حالات مختلف صعود به جام جهانی را تجربه کرده و در این دوره هم صعودش تا دقیقه ۹۰ در هاله‌ای از ابهام بود اما آنها در گذشته آن قدر تنبیه شده بودند که این بار برابر هندوراس اشتباه نکردند و با زدن سه گل در بازی برگشت به عنوان تیم سی و یکم راهی این رقابت‌ها شدند تا تابستان از بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جا نمانند. کانگوروها با صعود به عنوان پنجمین تیم آسیا به جام جهانی، امیدوار هستند در حد و اندازه‌های جام جهانی ۲۰۰۶ ظاهر شوند و از اعتبار اقیانوسیه دفاع کنند.

* ستاره

تیم کیهیل

تیم کیهیل

تیم کیهیل در آستانه ۴۰ سالگی هم ستاره تیمش است و در راه صعود استرالیا به جام جهانی، بار این تیم را به دوش کشید و با ضربات سر کشنده خود، بارها استرالیا را از شکست نجات داد و به سمت پیروزی هدایت کرد. او احتمالا آخرین جام جهانی دوران فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد و به دنبال نوشتن بهترین پایان نامه برای فوتبال سراسر افتخار خودش است. او همین الان هم جزو افتخارهای استرالیا در عرصه فوتبال محسوب می‌شود. بازیکنی که در لیگ جزیره در ترکیب تیم‌های مانند اورتون درخشید و حالا در MLS آمریکا فوتبال بازی می‌کند.

* سرمربی

پس از صعود استرالیا به جام جهانی، آنژه پوستچ‌اوغلو از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد و تاکنون جانشین این مربی انتخاب نشده است. از مارسلو بیلسا به عنوان جدی‌ترین گزینه مربیگری کانگوروها نام برده می‌شود.

تیم ملی استرالیا  در یک نگاه 

افتخارات: حضور در یک هشتم نهایی جام جهانی، دوم و سومی جام کنفدراسیون‌ها، چهار قهرمانی جام ملت‌های اقیانوسیه و یک قهرمانی جام ملت‌های آسیا

بهترین گلزن: تیم کیهیل (۵۰ گل)

بیشترین بازی: مارک شوارتزر (۱۰۹ بازی ملی)

نحوه صعود: صعود از مرحله پلی آف به عنوان تیم سی و یکم به جام جهانی

عملکرد دوره قبل: حذف در دور گروهی

هم‌گروه‌ها: فرانسه، پرو، دانمارک

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید