امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 212022 |
تاریخ انتشار : 26 آذر 1396 - 14:36 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر اولین محموله کانکس های خریداری شده اهدایی کارمندان شهرداری تهران به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد. به گزارش صلح خبر، مهدی بابایی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: بسیج شهرداری تهران پیرو تدبیر فرمانده معظم کل قوا، تمام تلاش و همت خود را برای […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

اولین محموله کانکس های خریداری شده اهدایی کارمندان شهرداری تهران به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش صلح خبر، مهدی بابایی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: بسیج شهرداری تهران پیرو تدبیر فرمانده معظم کل قوا، تمام تلاش و همت خود را برای کاهش آلام مردم و کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به‌کار گرفته است. لذا با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران، اولین محموله کانکس هایی که با مشارکت کارکنان شهرداری تهران خریداری شده است به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

بابایی گفت: بازسازی ۱۵روستای تخریب شده بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه، به سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ واگذار شده است که بسیج شهرداری تهران بازسازی دو روستای مله کبود و قوشچی باشی را بر عهده گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر همزمان با تأمین کانکس، آوار برداری منازل دو روستای فوق نیز در دستور کار سازمان بسیج شهرداری تهران می باشد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به رانش زمین و خسارات بسیار زیاد واحدهای مسکونی در این دو روستا اظهار داشت: آب این دو روستا از زمان زلزله تاکنون قطع شده است و ما با کمک بسیجیان شهرداری تهران، اقدام به راه اندازی مجدد شبکه آبرسانی کرده ایم که این کار تا دو روز آینده پایان خواهد یافت.

وی اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی زلزله زدگان غرب کشور، تأمین سرویس بهداشتی و حمام است، لذا ما پیگیری لازم برای ساخت و نصب کانکس های حمام و سرویس های بهداشتی  را انجام داده ایم که تا چند روز آینده نسبت به نصب این کانکس ها اقدام می شود.

گفتنی است کارمندان شهرداری تهران طی فراخوان بسیج شهرداری، با اختصاص حداقل یک روز حقوق خود جهت خرید کانکس و بازسازی مناطق زلزله زده، در این طرح مشارکت کرده اند.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید