امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 209448 |
تاریخ انتشار : 13 آذر 1396 - 15:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر آمریکا در دفاع از خود هم عاجز است به گزارش صلح خبر؛ آمریکا در دفاع از خود هم عاجز است سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به نپذیرفتن نامه سازمان جاسوسی آمریکا از سوی سردار سلیمانی و برگرداندن این نامه گفت: کسی که ایمان به خدا و توسل به ائمه […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

آمریکا در دفاع از خود هم عاجز است

به گزارش صلح خبر؛ آمریکا در دفاع از خود هم عاجز است

آمریکا در دفاع از خود هم عاجز است

سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به نپذیرفتن نامه سازمان جاسوسی آمریکا از سوی سردار سلیمانی و برگرداندن این نامه گفت: کسی که ایمان به خدا و توسل به ائمه داشته باشد، نامه آمریکا برای او فرقی با شیاطین کوچک و ضعیف ندارد.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه آمریکایی‌ها خیال می‌کنند ابرقدرت هستند، اظهار کرد: شکست‌های پی‌درپی آنها در افغانستان و سوریه نشان داد آنها برای دفاع از خودشان هم توانمندی ندارند.

وی افزود: اگرچه رسانه‌ها آنها را خیلی قوی نشان می‌دهند، اما واقعیت این است که آنها در دفاع از خود هم عاجز هستند.

کوثری با اشاره به اینکه آمریکا در دوران قبل از انقلاب با تکیه بر خوی استکباری خود هر تصمیمی را که در مورد ایران می‌گرفت، اجرایی می‌کرد و نمونه بارز آن کاپیتولاسیون بود، ولی امروز حتی برای گفت‌وگو با ایران هم نیازمند ارسال نامه و انتظار برای دریافت پاسخ آن است، گفت: این امر نشانه اقتدار جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی آن است که می‌توانند نامه کشوری سلطه‌جو مانند آمریکا را با آرامش خاطر برگردانند.

جانشین قرارگاه ثارالله با تأکید بر اینکه اولین شاخصه قدرت ما برگرفته از ایمان فرماندهان است، اظهار کرد: در مرحله دوم آنچه که سبب می‌شود ما با شجاعت و اقتدار در مقابل سلطه‌جویان بایستیم، امکانات و تجهیزات دفاعی و نظامی است که به لطف خدا با شاخصه‌ اول هماهنگ شده‌اند و این قدرت بزرگ به دست آمده است.

کوثری در خصوص علت تصمیم‌گیری سازمان جاسوسی آمریکا مبنی بر ارسال نامه به سردار سلیمانی گفت: کسانی که می‌خواهند از راه قدرت خواسته‌های ناحق خودشان را در کشوری حاکم کنند، وقتی که چندین بار شکست را تجربه می‌کنند از راه دیگری وارد می‌شوند و ارسال نامه هم یکی از همین راه‌ها بود که برای ایجاد تزلزل در طرف مقابلشان استفاده کردند.

جانشین قرارگاه ثارالله با تأکید بر اینکه دیدگاه ما این است که مسئولین آمریکایی فکر شیطانی دارند، اظهار کرد: برادر عزیزمان حاج قاسم به خوبی تشخیص دادند که اصلا نباید با شیطان وارد صحبت شد و لذا وقتی آنها نامه‌ای می‌نویسند، اصلا نامه را باز نمی‌کند که مبادا افکارش متزلزل شود و با قاطعیت و محکمی با این مسئله برخورد می‌کند.

کوثری با بیان اینکه سردار سلیمانی براساس سخن امام خمینی که گفته بود آمریکا شیطان بزرگ هست، به نامه آنها توجه نمی‌کند، گفت: اگر آمریکا می‌خواست تعاملی با ایران داشته باشد حداقل بعد از دوران دفاع مقدس باید برسر عقل می‌آمد و دست از شیطنت بر می‌داشت.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از دوران دفاع مقدس هم هر روز به جنایات خود افزودند و کشتارهای فراوانی را به راه انداختند، تأکید کرد: آنها نمی‌خواهند حرف حق را بشنوند و اینکه از آن طرف دنیا به این منطقه می‌آیند و جنایاتی چون داعش را رقم می‌زنند، خود گواهی بر این ادعاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها راه و روش خود را در عمل کنار گذارند، آن وقت شاید بتوان نامه آنها را خواند.

اگر خبر يا گزارشي داريد از بخش خبرنگاران صلح خبر براي ما ارسال نماييد.

خبرنگاران RSS

قوانين خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمايل اعلام نماييد تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما مي توانيد از بخش خبرنگاران صلح خبر، اخبار و گزارش هاي خود را ارسال نماييد.
  3. شما مي توانيد اخبار و گزارش ها را به ايميل solhkhabar@yahoo.com ارسال نماييد.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاوير و گزارش هاي خود قوانين و مقرارت را رعايت فرماييد.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومي اکيدا خودداري فرماييد.
  6. از ارسال کاريکاتورهاي توهين آميز يا تصاوير موهن اکيدا خودداري فرماييد.
  7. رعايت کپي رايت در مطالب ارسالي الزامي است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطي بلافاصله حذف مي گردد.

گروه وبگردي صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید