امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 222669 |
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1396 - 9:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سلامت صلح خبر داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح ملی خدمات داوطلبانه در نوروز امسال گفت: تورهای خیرخواهانه از سوی نیکوکاران داوطلب برای بازدید از مناطق زلزله زده غرب کشور پیش بینی شده است. به گزارش صلح خبر، حبیب درگاهی اعلام کرد:  امسال نیز همانند سال های گذشته  در آستانه نوروز […]

به گزارش مجله سلامت صلح خبر

داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح ملی خدمات داوطلبانه در نوروز امسال گفت: تورهای خیرخواهانه از سوی نیکوکاران داوطلب برای بازدید از مناطق زلزله زده غرب کشور پیش بینی شده است.

به گزارش صلح خبر، حبیب درگاهی اعلام کرد:  امسال نیز همانند سال های گذشته  در آستانه نوروز بسته های حمایتی مشتمل بر مایحتاج نوروزی خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست  در قالب برنامه ملی فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر تامین و  توزیع می شود .

وی به تشریح ابعاد دیگر  برنامه ملی خدمات داوطلبانه در نوروز پرداخت و خاطرنشان کرد: به علاوه طرح ملی نیابت (ویژه ارایه خدمات حمایتی و اجتماعی به سالخوردگان  تنها و بدون فرزند ) به همراه برنامه ملی مروجین سلامت ( آگاه سازی و ارایه خدمات پیشگیرانه برای به حداقل رساندن خطرهای چهارشنبه پایان سال) با مشارکت و همراهی حداکثری داوطلبان متخصص و آموزش دیده به مرحله اجرا در می آید.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای برنامه فرشتگان رحمت از نخستین روز اسفندماه در تمامی شعب و خانه های داوطلبی هلال  آغاز و تا نیمه فروردین ماه  ادامه دارد، افزود: در این برنامه بسته های حمایتی میان نیازمندان از پیش شناسایی شده، توزیع می شود.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید