امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 229079 |
تاریخ انتشار : 31 فروردین 1397 - 15:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام استادان دانشگاه‌ها و حوزه علمیه و سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد. امیر مسعود شهرام‌نیا ـ قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران ـ با اشاره به زمان ثبت‌نام استادان دانشگاه‌ها برای دریافت […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام استادان دانشگاه‌ها و حوزه علمیه و سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد.

امیر مسعود شهرام‌نیا ـ قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران ـ با اشاره به زمان ثبت‌نام استادان دانشگاه‌ها برای دریافت بن خرید کتاب گفت: استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها می‌توانند از اول تا چهارم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت www.bon.tibf.ir اقدام کنند.

او افزود: بن خرید کتاب استادان و هیات علمی دانشگاه‌ها ۲،۵۰۰،۰۰۰ هزار ریال است که ۷۵۰،۰۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین خواهد شد و الباقی نیز توسط شخص دریافت‌کننده پرداخت می‌شود.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران تصریح کرد: بن کارت‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار خواهند داشت و نحوه ثبت‌نام در سایت به خوبی توضیح داده شده است.

شهرام‌نیا همچنین درباره مشارکت سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب نیز گفت: بر اساس دستورالعمل صادر شده از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزان مشارکت هر یک از سازمان‌ها و نهادها مشخص شده است. از این رو سازمان‌ها و نهادها نیز فرصت دارند از اول اردیبهشت ماه تا پایان نمایشگاه نسبت به مشارکت و دریافت بن خرید کتاب اقدام کنند.

او افزود: کار بررسی درخواست‌ها از تاریخ ۳ اردیبهشت ماه خواهد بود و از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه نیز در صورت موافقت با درخواست‌ها بن‌های خرید کتاب به متقاضیان ارایه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید