امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 228562 |
تاریخ انتشار : 21 فروردین 1397 - 17:20 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر مدرسه قهوه ایران، مجموعه ای تخصصی برای راه اندازی کافی شاپ در فرهنگ ما همیشه قهوه به عنوان یک کالای لوکس مطرح بوده و کسانی که علم دم‌آوری قهوه را داشته اند، به عنوان انسان‌های خاصی شناخته می‌شده اند. اما در سال‌های اخیر با گسترش دانش قهوه، این […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

مدرسه قهوه ایران، مجموعه ای تخصصی برای راه اندازی کافی شاپ

در فرهنگ ما همیشه قهوه به عنوان یک کالای لوکس مطرح بوده و کسانی که علم دم‌آوری قهوه را داشته اند، به عنوان انسان‌های خاصی شناخته می‌شده اند. اما در سال‌های اخیر با گسترش دانش قهوه، این دانه‌ی خوش طعم و جذاب، جای خود را در میان عموم مردم باز کرده؛ به گونه‌ای که در اکثر خانه‌ها قهوه به چای ترجیح داده می‌شود.

 

 

تعداد بالای کافی شاپ‌های سطح شهر و جمعیتی که در آن وقت می‌گذرانند نشان می‌دهد که مردم از قهوه و فرهنگ قهوه نوشی استقبال کرده اند.

 

شغل آماده سازی قهوه یا همان باریستا برای اغلب مردم شغل ناشناخته و غریبی‌ست. اما این روز‌ها مجموعه‌ای تحت عنوان مدرسه قهوه ایران، به صورت تخصصی به امر آموزش و تربیت باریستا‌ می‌پردازد. مجموعه‌ای با سابقه طولانی در امر آموزش و راه اندازی کافی شاپ، که این روز‌ها با راه اندازی مجتمع تخصصی آموزشی توانسته است در بالا بردن سطح علمی هنرجویان گام بلندی بردارد.

 

مدرسه قهوه ایران  مدرسه قهوه ایران

این مجموعه دارای work shop‌های آموزشی مختلفی است که در تمامی آن‌ها از به روز‌ترین دستگاه‌های جهان بهره می‌برد. اساتید مجرب و حرفه‌ای این مجموعه و کیفیت آموزشی بالا، ازجمله ویژگی‌هایی است که این مجموعه را در سطح کشور بی‌رقیب کرده است.

 

مدرسه قهوه ایران  مدرسه قهوه ایران

روند رو به افزایش تعداد متقاضیان شرکت در دوره‌های مدرسه قهوه ایران؛ خود گواهی بر بالا بودن سطح و کیفیت آموزش در این مجموعه می‌باشد.

 

اگر شما خواهان شرکت در دوره‌های مدرسه قهوه ایران باشید، با سرفصل‌های آموزشی زیادی رو برو خواهید بود که هر کدام از این سرفصل‌ها مرتبط با صنعت کافی شاپ هستند.

 

مدرسه قهوه ایران  مدرسه قهوه ایران    

دوره آموزش باریستا و مدیریت کافی شاپ که در واقع یک دوره اصلی و پایه در این مجموعه است.
– دوره طراحی روی قهوه یا لاته آرت که یک دوره بسیار جذاب برای هنرجویان می‌باشد.
– دوره آموزشی انواع فست فود‌ها، پاستا‌ها، سالاد‌ها و برگر‌ها
– دوره آموزشی انواع نوشیدنی‌های سرد
– دوره آموزشی انواع صبحانه‌های بین المللی
– دوره آموزشی مدیریت کسب و کار کافه و رستوران
– دوره آموزشی قهوه‌های دمی
– دوره‌های تخصصی رُست قهوه
و بسیاری از دوره‌های دیگری که می‌توانند شما را در امر مدیریت و کنترل کسب و کارتان در صنعت قهوه یاری کنند.

 

مدرسه قهوه ایران

 

تمامی اساتید مدرسه قهوه ایران دانش آموخته در بالاترین سطوح علمی بوده و جدیدترین متد‌های آموزشی را در سرفصل‌های مختلف پیاده سازی می‌کنند.

پس از مصاحبه‌ای کوتاه با مدیر این مجموعه در می‌یابیم که اولویت ایشان بالا بودن کیفیت آموزش و راضی بودن هنرجویان از فضای آموزشی، سرفصل‌های آموزشی، برخورد اساتید و بسیاری از نکات تاثیر گذار دیگر است. ایشان به حجم بالای رضایت هنرجویان اشاره دارند و برای اثبات سخن خود به نتایج نظر سنجی‌هایی که در پایان هر دوره انجام می‌شود، استناد می‌کنند.

 

مدرسه قهوه ایران  مدرسه قهوه ایران

مدرسه قهوه ایران نقش بسیار پر رنگی در امر کارآفرینی در صنعت قهوه کشور ایفا می‌کند. بسیاری از هنرجویان فارغ‌التحصیل این مدرسه، در بالاترین سطوح این صنعت مشغول به کار هستند و از این راه کسب درآمد می‌کنند. به هر روی، مدرسه قهوه ایران اولین، بزرگترین و مجهز‌ترین فضای آکادمیک کشور در زمینه قهوه و کافی‌شاپ است که چشم انداز روشنی را پیش رو دارد.

با یک بررسی اجمالی در صنعت قهوه کشور در می‌یابیم که فضای‌های آموزش آکادمیک همچون مدرسه قهوه ایران می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در پیشبرد این صنعت و آشنایی مردم با فرهنگ قهوه نوشی ایفا کنند.

 

مدرسه قهوه ایران

مدرسه قهوه ایران

مدرسه قهوه ایران

مدرسه قهوه ایران

 

اطلاعات تماس:
۰۲۱-۸۸۲۷۹۴۰۰
۰۲۱-۸۸۲۷۹۵۰۰
۰۲۱-۸۸۲۴۶۵۹۰
۰۲۱-۸۶۰۱۸۰۶۲

شماره‌های تماس ضروری:
۰۹۹۰۲۳۸۵۵۲۰
۰۹۱۲۴۱۶۳۹۵۴

ساعت تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید.

۸۸۸۱۶۵_media_512x512Instagram-logo-2016-01-128x128-1td_icon

 

آدرس: تهران اتوبان شیخ فضل الله نوری، خیابان سازمان آب، نبش حاجی پور امیر پلاک ۲۶، مدرسه قهوه ایران

برای مشاهده ی نقشه کلیک کنید.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید