امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 235603 |
تاریخ انتشار : 22 تیر 1397 - 12:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: امکان برگزاری سوپرجام در تاریخ دیگر وجود ندارد. به گزارش صلح خبر و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید فتاحی درباره برگزاری سوپر جام فوتبال ایران ،گفت: استقلال هیچ نامه مبنی بر انصراف از حضور در سوپرجام به سازمان […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: امکان برگزاری سوپرجام در تاریخ دیگر وجود ندارد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید فتاحی درباره برگزاری سوپر جام فوتبال ایران ،گفت: استقلال هیچ نامه مبنی بر انصراف از حضور در سوپرجام به سازمان لیگ ارائه نکرده است. این باشگاه نامه ای به ما نوشت و پیشنهاد برگزاری این مسابقه را در تاریخی دیگر داد. در مورد این پیشنهاد باشگاه استقلال نیز با جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نشستی برگزار کردیم. به این مدیر باشگاه استقلال گفتیم که با توجه به حضور دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا امکان برگزاری سوپرجام در تاریخ دیگر وجود ندارد زیرا مسابقات دو تیم در طول فصل فشرده تر خواهد شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، افزود: در صورتی که باشگاه استقلال نامه  انصراف خود را از حضور در سوپرجام به سازمان لیگ اعلام کند در آن صورت سازمان لیگ پرسپولیس را سه بر صفر برنده دیدار سوپرجام اعلام  می کند  و جام قهرمانی را طی مراسمی به باشگاه پرسپولیس اهدا می کنیم. پرونده باشگاه استقلال نیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع می شود و احتمالا با جریمه سنگینی مواجه خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان تصریح کرد: بهتر است که باشگاه استقلال به هواداران فوتبال  ایران احترام بگذارد و تقویم و برنامه فوتبال باشگاهی اعلام شده را اجرا کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید