امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 213516 |
تاریخ انتشار : 04 دی 1396 - 17:44 | ارسال توسط :
0
3
ارسال به دوستان
پ

زلزله های ایران مربروط به هارپ! به گزارش مجله سیاسی صلح خبر بعد از زلزله در هاییتی، اطلاعاتی تازه در مورد سلاحی به نام هارپ فاش گردید. آن طور که سایت ویکیلیکس که فاش کننده اسناد مختلف درباره امریکاست بیان میدارد این تسلیحات می توانند با ارسال اشعه و تحریکات مناطیسی در زمین منجر به […]

زلزله های ایران مربروط به هارپ!

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

بعد از زلزله در هاییتی، اطلاعاتی تازه در مورد سلاحی به نام هارپ فاش گردید.

آن طور که سایت ویکیلیکس که فاش کننده اسناد مختلف درباره امریکاست بیان میدارد این تسلیحات می توانند با ارسال اشعه و تحریکات مناطیسی در زمین منجر به ایجاد زلزله، سیل، طوفان و ..شوند.

در ادامه این توضیح آمده است که زلزله در هاییتی نیز به دلیل استفاده از همین تسلیحات بوده است.

آن چه ظاهر است هارپ تنها یک سیستم تحقیقاتی است و  ارتباطی به این گونه مسائل ندارد و اصلا همچین تجهیزاتی وجود ندارد. اما ویکیلیکس ادعایی خلاف آن را بیان می دارد.

پس از ناهنجاری های فراوان در جهان که معلول همین گزارش ویکیلیکس بود، امریکا به وجود چنین تسلیحاتی اعتراف نمود و اذعان داشت که در این پروژه تنها نیست و روسیه نیز شانه به شانه کنار اوست.

پس از آن هرگاه بلایی کلان در جامعه بشری رخ می دهد، بیان می شود که معلول هارپ بوده است.

زلزله های اخیر ایران و تهران نیز مستثنا نیستند؛ و بلافاصله بعد از وقوع از طرفی بعضی از افراد گمانه زنی ها برای اثبات هارپ و نحوه عملکرد آن آغاز گردید.

برخی از دانشمندان معتقدند، هارپ توان چنین عملیاتی را ندارد و در این ابعاد طولی ، عرضی و ارتفاعی نمی تواند کاری را صورت بدهد و همچنین هزینه این عملیات بسیار بالاست.

اما چندی دیگر بر این باورند که ممکن است چیزی مثل هارپ 2 وجود داشته باشد.

به هر حال آنچه مسلم است این است که زلزله غیر قابل پیش بینی بوده و نمی توان دلایل آن را کاملا موشکافانه بررسی نمود و تنها مسئله سودمند برای مردم عزیز ایران این است که باید نکات دقیق و ایمنی را رعایت نمایند تا از وقوع یک فاجعه انسانی جلوگیی ر شود.

شاید هارپ بتواند این امر را انجام دهد اما ترویج ترس و بدبینی در جامعه به شدت مذموم می باشد.

 

نگارنده:محمدرضا زرین نصر

 

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید