امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 218809 |
تاریخ انتشار : 23 دی 1396 - 10:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر تغییر دکوراسیون نشیمن، رخت زمستون به تن خونت بپوشون! وبسایت چیدانه: اولین قدم برای داشتن یک دکوراسیون زمستانی، استفاده از پارچه‌های نرم و کرکی گرم است. حالا می‌توانید به زمستان خوشامد بگویید.   زمانی که هوای بیرون از منزل، سرد و مرطوب است، دوست دارید با وارد شدن به […]

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر

تغییر دکوراسیون نشیمن، رخت زمستون به تن خونت بپوشون!

وبسایت چیدانه: اولین قدم برای داشتن یک دکوراسیون زمستانی، استفاده از پارچه‌های نرم و کرکی گرم است. حالا می‌توانید به زمستان خوشامد بگویید.
 
زمانی که هوای بیرون از منزل، سرد و مرطوب است، دوست دارید با وارد شدن به خانه، گرمای مطلوبی را احساس کنید. برای رسیدن به این شرایط، پیشنهاد می‌کنم در این مطلب با ما همراه باشید. قطعاً پیشنهادهای جالبی را خواهید خواند.
 

دکوراسیون زمستانی: پتوها را بیرون بیاورید

تغییر دکوراسیون نشیمن، رخت زمستون به تن خونت بپوشون!

ابتدا به سراغ گنجه رختخواب‌ها بروید و چند پتوی گرم و سبک را بیرون بیاورید. درصورتی‌که پتوی مناسب برای استفاده بر روی کاناپه و مبل راحتی را ندارید، هر چه سریع‌تر یکی تهیه کنید. واقعاً هیچ‌چیز دل‌چسب‌تر از چرت زدن بر روی کاناپه در فصل زمستان، درحالی‌که پتوی گرمی به دورتان حلقه‌زده نیست!
 
تغییر دکور نشیمن برای زمستان: لباس مناسب برای پنجره‌ها

تغییر دکوراسیون نشیمن، رخت زمستون به تن خونت بپوشون!

پنجره‌های خود را با پرده‌های ضخیم، در روزهای سرد زمستانی بپوشانید. می‌توانید از یک پردهٔ توری در زیر آن استفاده کنید تا در روزهای آفتابی از نور روز بهره‌مند شوید و هنگام شب پرده‌های ضخیم‌تر را بکشید. این کار سبب می‌شود گرمای داخل منزل، هدر نرود.
 
کوسن‌های گرم برای دکوراسیون زمستانی

تغییر دکوراسیون نشیمن، رخت زمستون به تن خونت بپوشون!

بالشت و کوسن‌های کرکی و مخملی، به فضاهای نشیمن و پذیرایی اضافه کنید. همچنین استفاده از کوسن‌های مخملی و یا بافتنی در اتاق‌خواب، می‌تواند خواب راحت و گرمی را برای‌تان رقم بزند.

برای زمستان زمین را فرش کنید

تغییر دکوراسیون نشیمن، رخت زمستون به تن خونت بپوشون!

کف خانه‌تان را با عایق حرارتی بپوشانید. درصورتی‌که کف‌پوش شما چیزی به‌جز پارکت است، حتماً از موکت یا فرش، برای پوشاندن کف در فصل زمستان کمک بگیرید. نیازی نیست تمام قسمت‌های کف را بپوشانید، با قرار دادن قالیچه در ابعاد کوچک هم می‌توانید، عایق خوبی ایجاد کنید. سعی کنید ابتدا قسمت‌هایی که تردد اعضای خانواده بیشتر است را پوشش دهید.

طبیعت زمستان را به خانه بیاورید

خانه را با اکس سوری‌های طبیعی تزئین کنید. چوب، سنگ، برگ و میوه کاج، ازجمله عناصر طبیعی هستند که ما را برای رسیدن به یک دکور زمستانی زیبا، همراهی می‌کنند. شما می‌توانید شاخه‌های خشک‌شده را به همراه میوه کاج یا بلوط، درون سبد چوبی یا گلدان زیبایی بگذارید و آن را روی میز ناهارخوری‌تان قرار دهید.

تغییر دکوراسیون نشیمن، رخت زمستون به تن خونت بپوشون!

از ظروف شیشه‌ای کمک بگیرید. ظروفی مانند بطری‌ها یا شیشه‌های خالی‌ترشی، می‌توانند جای مناسبی برای قرار دادن شمع و گیاهان خشک باشند. با روشن کردن شمع حس گرما را وارد خانه‌تان کنید. می‌توانید از شمع‌های ساخته‌شده با گیاهان معطر، استفاده کنید. در هنگام سوختن شمع و گیاه خشک، بوی خوشایندی فضای خانه را پر می‌کند.

در دکور زمستانی نشیمن فضای دنج بسازید

تغییر دکوراسیون نشیمن، رخت زمستون به تن خونت بپوشون!

یک مکان دنج برای خود طراحی کنید. با استفاده از یکسری لوازمی که دوست دارید، یک فضای صمیمی و خودمانی خلق کنید. با تهیه یک کاناپه کوچک یا صندلی مخصوص، به همراه کوسن‌های گرم و لطیف، یک آباژور با نور ملایم زرد و یک قفسه پر از کتاب، فضای محبوبی را برای سپری کردن شب‌های بلند زمستان، بسازید.

تغییر دکوراسیون نشیمن، رخت زمستون به تن خونت بپوشون!

شومینه، همیشه یک نقطه کانونی باشکوه برای گذراندن اوقاتی خوش در این فصل، بوده است. اگر شومینه ندارید نگران نباشید. تعدادی شمع با ابعاد بزرگ تهیه کنید. آن‌ها را به همراه فانوس‌های زیبا و چند گیاه مناسب این فصل، مانند کاج، در یک فضای مناسب منزلتان قرار دهید. یک تشکچه با ارتفاع ۲۰ سانتیمتر، مناسب با ابعاد فضای موردنظرتان، خریداری کنید؛ همچنین یک ظرف پر از میوه‌های خشک‌شده، می‌تواند فضای شمارا تکمیل کند.

شما میتوانید برای خرید اکسسوری های مورد نیاز از قسمت دسته بندی یا از طریق جستجو کالای موردنظر خود را پیدا کرده و با قیمت مناسب خریداری کنید.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید